לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בלוג מה אני אגיד לכם

Avatarכינוי:  KeLL

בת: 29

ICQ: 484625373 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2011

אם אתה לא יודע למה אני כועסת, זה אומר שזה סתם?


אולי כבר עברנו את נקודת השיא ואת הריגושים, כול מה שאני מרגישה כרגע

זה שהוא רוצה רק את הגוף שלי, שכבר לא אכפת לו מה אני מרגישה באמת,

שלדעתו אני איזה שק חבטות, שאני אהיה שם, שכול משהו פוגע שהוא יגיד יעבור

על סדר היום והכול יהיה בסדר, שאני לא אכעס בפעם השישית או השביעית,

לא כשהוא יורד עלי מול החברים שלו, לא כשהוא מוציא איזו הערה מכאיבה,

לא כשהוא מבריז לכולנו, אבל כשאני מציעה לבוא אליו להתמזמז הוא יכול,

נמאס לי שכולם חושבים שאני צריכה להיות החזקה, שכולם מצפים שיהיה לי אכפת מהם

ושאני אעשה הכול בישבילם אבל בו זמנית שאני אהיה אגואיסטית ואחשוב בעיקר

על עצמי, העיקר זה שתרגישו שאתם יוצאים טוב, למה נראה לי שלכולם פתאום

הפסיק להיות אכפת ממני?

 

עד סוף המחזור נראלי כדי שאני ארגע קצת, גם הדואר שיגעו אותי, כול העולם משגע אותי,

אני כבר מפסיקה את גיל ההתבגרות, תודה רבה אדוני הרופא על הידיעה הנהדרת הזאתי.

 

רע לי רע לי רע לי! ואני יודעת שאני לא מועילה לעצמי עם המחשבות האלה, שאני רק מושכת

עוד רע, אבל אני צריכה חופשה, ממש צריכה, רק קצת שקט, שיהיה לי טוב :)

נכתב על ידי KeLL , 15/9/2011 19:16  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פרדי D: ב-23/9/2011 20:41
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: ביקורת בלוגים , יצירתיות , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKeLL אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על KeLL ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)