לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג לעידוד ערים,עזרים לערים ומה שבאמצע


הגעתם לבלוג לעידוד ערים ועזרים לערים,תהנו!!

Avatarכינוי:  ליוליק

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

נרשמת? - קיבלת לינקוק+לינק וחתימה די תואמים לעיצובכם!


היי!

כמו שהבנתם אני מחפשת ותפה!

אני יודעת שאין כרגע עומס אבל בלפרסם את הבלוג,לחפש ערים וכו'[:

 

משמעוניין\ת תכתבו בתגובות:

 

שם:

גיל:

כמה שעות אני מוכנה להקדיש לבלוג:

האם אניי יודע\ת לעצב(בכלל לא חובה,כי אני יודעת):

ניסיון עם ערים?:

 

שירשמו שלוש אנשנושים מודים אני יחליט!

ואולי תיהיו השותפים[:

 

3> ליה!

נכתב על ידי ליוליק , 29/10/2007 12:46  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט הזמנת ביקורות לערים,פוסט פירסום ערים ומבצעון :D


היי!

מנשמע?!

היום זה היה פעם ראשונה שחפרתי בתגובה XDD

לחצו בקישור הבא כדי להגיע לפוסט פירסום עירכם:

לחצו פה!!

כדי להגיע לפוסט ביקורות לערים לחצו פה.

כדי להגיע לפוסט המצבעון לחצו כאן

 

אני לא מחשיבה את הפוסט להקפצה כי יש בו הרבה חומר XDD

תהנו!

 

נ.ב

 

המבצעון לכל ישראא!!

נכתב על ידי ליוליק , 28/10/2007 22:29  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לערים - מזג האויר-החזאי - מיוחד מאוד^^


תקשיבו!

לפני שאני מראה לכם תכתבוו לפעמים בגוגל למשל שמש גשם או עננים עם תמונות כדי שתחליפו עשיתי את הפוסט הראשון לדוגמא:

 

לנקקו[:

 

גיבו[:

 

היי!

כל שבוע נשים את התחזית השבועית ותצתרכו שיהיה לכם בארון את הבגדים המתאימים(לא כל הזמן לקנות אבל אסור למשל שיהיה קיץ ותלבשו רק בגדים חמיםם או ההפך!!

לשבוע הקרוב:

יום א'-מעונן חלקית 

יום ב'-קצת גשם 

יום ג'-ברד 

יום ד'-התחממות גבוהה-מעונן חלקית- 

יום ה-חם מאוד,חובה כובעים שיהיה לכם-חם מאוד

יום ה-חם מאוד,חובה כובעים שיהיה לכם-חם מאוד

 

הבנתם?!

לננקו.!!

נכתב על ידי ליוליק , 26/10/2007 23:00  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,725
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליוליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליוליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)