לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים ורודים - אז חייכו D:


Avatarכינוי:  Miss princess .

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

טיול שנתי בצפון


בימי ראשון-שני אני לא אהיה כאן כי יש לי טיול שנתי לצפון.

אנחנו לנים בקיבוץ "שער הגולן" שבעמק הירדן..

הכיתה חולקה לקבוצות לא שוות, אני בקבוצה עם עוד שתיי חברות שלי ^^

 

   

 

אז זאת המערכת המאורגנת שלנו:

*ארוחת בוקר בגשר הישנה+סיור באתר

*מסלול הליכה ב"ארבל"

*סיור ב"בית העלמין כנרת"

*ארוחת ערב [אני לא יודעת אם הם מתכוונים שנאכל ארוחת צהריים מתישהו אבל, לא חשוב..]

*פעילות ערב> בריכה מחוממת בקיבוץ איזה כיף xD

*לינה

 

*ארוחת בוקר

*מסלול הליכה בשמורת "נחל שניר"

*מוזיאון "תל-חי"

* ארוחת צהריים

*סיור רטוב ב"עין טינה"

 

מי שהיה באחד המקומות מוזמן לספר ולהגיב..

והנה תמונה של הקיבוץ שנישן בו:

מלון אירוח כפרי שער הגולן

 

miss princess .

נכתב על ידי Miss princess . , 18/10/2007 13:50  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



165

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss princess . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss princess . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)