לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"אני אישה קטנה מאד ושמי פלפלת" XD


ילדה חולת פלפלת. כאן יהיו סיפורי המרתקים ביותר! [ציניות לכשילים ביננו XD]

כינוי:  פלפלת D=

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

ואוו .. כמה זמן לא עידכנתי S;


מלאא זמן לא עידכנתי .. שיהיה  ...
נמממ .. אזז בשביל להזכיר [?] קוראים לי אפרת , נעים מאוד .

טובב אאאאקיצר , היתה לי הרגשהה כזאת שאני חייבת לעדכן . ל'ידעת למה .
אממ .. בזמן האחרון אני ילדה ממש שלילית . מה שממש ממש לא מתאים לי . בדר"כ אני ילדה ממש שמחה , צוחקת וכל זהה .. אבל אני מתעצבנת על כלל העולם וחושבת כל הזמן "הינה הם הלכו ולא קראו לי , הם רוצים להפטר ממני " וכל מיני בולשיט ודברים כאלהה ..
טוב , אני נפרדת בקליפ שאני חורשת אליו אייקון אהובי 3>

נכתב על ידי פלפלת D= , 21/3/2008 20:50  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דובון עזרים ועיצובים DD = ב-17/5/2008 18:07
 





920

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפלפלת D= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פלפלת D= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)