לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  •°aNuBis•°

בת: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

לקראת השנה החדשה...


עוד שנה נגמרה, הספקתי לסיים תיכון שלב חשוב בחיים,

"נפרדתי" מאהוב ליבי, אני כבר לא אראה אותו יותר. . .  

עברתי הרבה עליות וירידות במצב הרוח, בפן הנפשי הגעתי עד לנקודת השבירה.

כבר בתחילת השנה ראיתי את סופה, ידעתי איך אני ארגיש, וככל שעבר הזמן הרגשתי רע יותר, לא יכולתי להתמודד עם כל הדברים שבבת אחת נחתו עליי, ומהבחינה האישית לגמרי התמוטטתי.

 

אני מקווה שבשנה החדשה הכל יהיה אחרת, בינתיים מבחינה רגשית אני אוטמת את הלב שלי לרגשות, מספיק פגעתי בעצמי.

כל המחשבות והאשליות האלה רק פוגעות בי, אף אחד יותר לא יכנס לי ללב, אני צריכה להתחזק, ועד אז אני לא אוהב אף אחד, אף אחד לא יכנס לי ללב יותר, אני מבטיחה.

אני לא אתן למחשבות לבגוד בי...

אני מקווה שבשנה הבאה הכל יהיה אחרת, שהכל ילך לי בקלות, שאני אחייך כמה שיותר, ושהכל  יסתדר לטובה.

אמן.

נכתב על ידי •°aNuBis•° , 31/12/2008 15:57  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



6,585

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל•°aNuBis•° אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על •°aNuBis•° ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)