לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

4/2016

מההתחלה


אני נכנסת לפניו לדירה והוא סוגר את הדלת. אני רואה רהיטים ושולחנות ושטיחים, הכל בצבעי ארגמן וצהוב חם. קרקוש מתכת מאחוריי, הוא מניח את המפתחות על איזו שידה בכניסה. 
"סרט?"
"כן, למה לא", אני עונה.
הוא מתעסק בטלוויזיה ואני בינתיים מתיישבת על הספה ממול. אחרי כמה לחיצות על כפתורים המסך נדלק והוא מתיישב לידי. בשתי תנועות חדות הוא מרחיק את הכפכפים שלו מעל כפות הרגליים ושולח יד לשמיכה אקראית שהייתה מונחת על ידו. אין רעש מלבד הצלילים שבוקעים מהרמקולים, האורות בסלון שוטפים הכל בצהוב, החדרים בהמשך מוחשכים. אני לא חושבת על כלום מלבד הרגע הנכון להתפשט.
בכל אופן עכשיו זה מוקדם מדי. 
אני מרגישה את החום שמוקרן מהגוף שלו ואת הירך שלו נושקת לשלי. אני בוהה במסך של הטלוויזיה אבל בראש התמונות שמרצדות הן אחרות לחלוטין, של ידיים ורגליים חשופות, ושפתיים פשוקות וחפצים על הרצפה. אחרי שלוש שנים של חיבוקים אפלטוניים אנחנו על הספה בבית שלו כמו שהיינו תמיד; רק שהפעם אין צעירים אחרים בסביבה, חבילות פתוחות של חטיפים ובקבוקי אלכוהול ריקים.
אני לא עומדת בזה יותר ומורידה את הסוודר בצורה הכי דרמטית שאני יכולה, מקפידה שכל שריר שנמתח נמצא בטווח הראייה שלו. הלוואי שהוא שם לב שאני בלי חזייה. הלוואי שהוא רוצה לדעת איך זה מרגיש. 
אני יכולה לשמוע אותו נושם. אני נשענת שוב אחורה. את רגל ימין אני מניחה בעדינות על הירך השמאלית שלו. עוברות כמה שניות ואולי אלפי דפיקות לב. יד ימין מוצאת את עצמה בטעות על הבטן התחתונה שלו.
"מה את עושה?"
אני רוצה אותו כל כך שתכף נקוות לי דמעות בעיניים.
"להפסיק?"
אני מיישירה אליו מבט אולי לראשונה בערב הזה, אחרי ארבע שעות של פטפוטים מיותרים עם אנשים שלא באמת אכפת לי מהם. העיניים הדבשיות שאני מכירה נמצאות במקומן הרגיל, האף עדיין אותו האף. הוא משפיל מבט לשפתיים שלי וחוזר להביט בי. כל השרירים אצלי בגוף מכווצים. 
אולי לא הבנתי נכון את הסיטואציה? אולי למרות מה שחשבתי אני לבד בסיפור והוא מעולם לא רצה בכל זה? ואם לא, הרגעים הקרובים יהיו כנראה המשפילים ביותר שהיו לי. אני ארים חזרה את הרגל ואדחק שוב בתזוזות בלתי נראות לצד המרוחק של הספה, אולי אחרי כמה רגעים אקום כאילו בשביל להשתין. לא יעבור הרבה זמן עד שאני אאסוף שוב את הדברים שלי ואמצא דרך יצירתית להגיע הביתה.
"לא", הוא אומר.

נכתב על ידי , 7/4/2016 22:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוצ'יצ'ורניה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוצ'יצ'ורניה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)