לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

?Is goldy Lost

זה מקום בשבילי לקטר, לשפר, להיזכר, להתאכזר, לקשקש ולהפיץ שטויותי ברבים. אני לא פוליטיקל קורקט או קורקט בכלל - אבל, לפחות, - אני לא אשקר לכם בפנים. אתם לא צריכים להסכים איתי או להמשיך לקרוא. אני לא אשנה את עולמכם, אך גם לא אבטיח לכם דברים שלא אוכל לקיים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2008

רק ביום כיפור


אין כמו לראות את נתיבי איילון ריקים



נכתב על ידי goldylost , 28/10/2008 22:01   בקטגוריות יום כיפור  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שטויות שמצאתי ברשת










נכתב על ידי goldylost , 28/10/2008 21:34   בקטגוריות מצחיק אותי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



"איזה יום שמח"


איזה יופי יורד בחוץ גשם ורק אותי מייבשים.

 

לא יאמנו השיפונציקים האלו.

 

3 פעמים קבעתי איתו - וכל פעם הוא מבריז מחדש.

 

ואנחנו אפילו לא יוצאים

 

אני רק רוצה שיתקנו כבר את התקרה המזורגגת שלי לפני שהיא תפגוש את הרצפה.

 

וממש ממש לא בא לי על יחסים אינטמיים עם השכן מלמעלה.

 

בקיצור אושר, אושר גדול

 

NOTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

נכתב על ידי goldylost , 28/10/2008 21:23   בקטגוריות דברים על עצמי, פסימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  goldylost

בת: 46

MSN:  dasa

תמונה




257
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לgoldylost אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על goldylost ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)