לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים בקופסא XD




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

יום שבת הנה אני באה!!


ביום שבת אנחנו עושים (הגדוד) ערב גדודי בפארק שליד הבית שלי.

 

ויהיה כל כך אדיר, נשחק האונס ושבע דקות בגן עדן וזה יהיה כל כך מאאגניב....

 

אז בקיצר אני ממש מחכה ליום שבת....

 

נ.ב

כל החברות שקוראות את זה אני מכינה עוגיות אז מי שרוצה לבוא ללמוד איך להכין אותן מתבקשת לבוא אליי הביתה ב-5.

 

נכתב על ידי ריסי , 1/11/2007 23:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



LOVE ME


אהבה זה דבר מתוק, אהבה זה דבר מגעיל,אהבה זה דבר כיף אז בקיצור ממה שאני הבנתי ונראה לי ממה שאתם הבנתם יש אנשים בעולם שחסר להם משהו בעולם אהבה!ויש אנשים שכבר גילו את האהבה!ועכשיו הם רק

 

רוצים לשכוח אותה.

 

אז יאללה אנשים תגיבו.....!!!... 

נכתב על ידי ריסי , 1/11/2007 23:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





יום הולדת שמחכינוי:  ריסי

בת: 31

MSN: 




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לריסי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ריסי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)