לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

פורשת


בצער רב (ואולי לא) אני מודיעה על פרישתי מהבלוג הזה, לפחות לבינתיים.

אין לי כוח אליו, אני לא מרוצה ממנו ונמאס לי מכמה אנשים שגולשים בו.

אולי מתישהו אני אחזור אליו או אפתח אחד חדש.

להתראות בלוג חביב.

נכתב על ידי Nurit Sparrow , 9/2/2008 14:33  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Demon slayer ב-15/2/2009 16:13
 



כאו אניי רבותייי :]


אז שלומות חברים:)

כמו שכבר שמתם לב,

שובפעם "פרצתי" לנורית לבלוג שלה.

דבר 1, אני מאוווד כועסת עליכםם!!!

אני השקעתיי בפוסט ואפאחד ממכם חוץ מטל וממני [ריספקט מאאןן] לא הגיבבS:

אז רבותי, תתחילו להגיבבב!!1 זה ל-א עולה כסףף!!

 

אז עכשיו לקצת אופטימיות ואני מקווה שלא לקחתם את זה יותר מדי קשה.

ברשותכם חברים, נתחיייללל(: קולולולולולולוD:

 

אז כפי שאתם יודעים, ולפחות מי שקרא [!!!] את הפוסט האחרון, יודע שאתמול [יעני יום שישי],

התקיימה אצל נורית "מסיבה" :]]

השתכרנו, לקחנו סמים ועשינו נרגילות וסיגריות. היה כייףף חייייםםם D;

 

סתםסתםסתםסתםסתםסתםסתםסתם

 

רילקס אנשים חביבים,

סתם ניפגשנו אצל נורית כמה בנות, דיברנו, ריכלנו [!!!], צחקנו ונהנננווו המוווניייםםם [;

בהתחלה, תיכננו לעשות תמסיבה בנוסח "מסיבת גיבוש". חשבנו על משחקים כייפים ומגבשים ועל עוד כמה דברים,

אבל בסוף יצא שרק דיברנו, אבל זה היה שוווההה $%^&*

היה כ"כ כייייףףףף :]]] נהננתייי מאוווודד D:

ואני מודה למי ש"אירגן" את הערב הזה(; שזאת בעצם אניי:] וכמובן גם נוריתת! 

איזה תותחיות אנחנוו:) כל מסיבה אנחנו תמיד אלה שמארגנות אותהה.

אצלנו, אם לא הבנתם, מסיבה זאת לא מסיבה עם ריקודים ושתייה [אלכוהול יעני], סיגריות וכד'.

אצלנו, זאת מסיבה עם צצחוקים, כיף, דיבורים, פטפוטים, ריכולים, משחקים, פעילויות ובעיקר להנותת:] 

כי זה העיקררר%^&%$

 

אז חברים,

זה שאתם רוצים "לדפוק תראש", תאמינו לי, אחרי מי ששמעה הרצאה היום בביה"ס על בנאדם שנגמל מסמים ואלכוהול ושהיה מכור לסיגריות מכיתה ו'..

א-ל תיכנסו לעוולם הזה!! הוא יצא מזה בנס, אבל כל אחד אחר היה נשאר עמוק בתהום הזה ולא יוצא מממנווו!!

תראו איך אנחנו נהננו היוםם בלי לשתות ובלי לעשות את כל השטויות האלהה שחלק עושים.

וממנה נהננו? מדיבורים ומצחוקים. מזהה!! 

אז בבקשה...

אם זה מה שאתם רוצים לעשות, תעשו, אבל אל תשקרו לעצמכם בעניין הזה!!

 

מקווה שלמדתתם קצתת והפנמתם, ואני מקווה שתחשבו על זה!!

אני לפחות, ככה זה נראה, למדתי פוולל ההרצאה הזאתת!! היא הייתה עניינת בטירווף!:]

 

טוב חלאס עם ההטפות מוסר והדווינים [משהו כזה, לא?]..

 

אני נהנתיי המוןן היוםם ואני מקווה שגם נורית והשארר [יעני החברות].

 

נוריתווש, היה לי ממש כיףף היוםם:] 

למרות שלא כ"כ שיחקנו במישחקים שתיכננו לשחק, היה דיי כיףף לדבר ולרכלל על.. 

באמת חשבתם שאני יגיד לכם על מי ריכלנו?! נהנה בננהXD חח סתםםP:

 

קיצר,

לילה טוב חברימווס, תישנו טופפ ותחלמו על הפוסטים החופרים שלי בלילה.. חח

וכמעט שכחתי,

חודש חדש ממעוולהה, אבריבאדיי ;]

 

אוהבתותך נוריתת3>

ספיר.

או הידועה בכינוי: כותבת הפוסטים החופריםםD;

 

נ.ב- סורי על החפירה וביחוד על החפירה של איך נהננו והכלל אבל ככה זה אצלי(; תתרגלוו! 

נכתב על ידי Nurit Sparrow , 2/2/2008 00:53  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Victims Of Love ב-4/2/2008 20:45
 





Avatarכינוי:  Nurit Sparrow

מין: נקבה

תמונה




1,555
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNurit Sparrow אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Nurit Sparrow ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)