לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בכל מקום , גם כששמח וגם כשעצוב היא תמשיך לחפש אותו. אפילו שהיא יודעת שהוא כבר לא שם..




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2011


אתה בטח יודע .. אבדתי את הבנאדם שהיה הכי קרוב אליי בשנה וחצי הקרובה .

וכשאתה שואל איך אני , מה אתה מצפה שאני אענה לך בדיוק ?!

קשה לי , חרא לי , אני נשברת אלפי פעמים ביום ?

אם זה מה שאתה רוצה שאני אגיד אז הנה אמרתי את זה  .

ועכשיו אני לא מעוניינית לדבר איתך יותר .

אתה בנאדם מקסים ואני מאחלת לך את כל הטוב והאושר שבעולם.

ובחרת להיות בלעדיי !

אם הטוב שלך זה בלעדיי אז תהיה בלעדיי .

זה בסדר , גם ככה כבר פחות אכפת .

אל תתעניין בי ואל תשאל מה שלומי , כי זה לא משהו שבאלי לשתף אותך ..

אני גם לא רוצה להיות איתך בקשר יותר

כי לא אני לא סתם אהיה עוד ידידה שלך .

פשוט נשאיר את הכל מאחורה , ונזכור שהיה טוב .

וכל פעם שתחשוב עליי תבקש שגם לי יהיה טוב , ואז תעבור הלאה .

זהו .

נכתב על ידי , 30/4/2011 14:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 29

תמונה




2,330

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לwhateverrrrr אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על whateverrrrr ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)