לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ללא שם, כי לא מצאתי כזה..


כינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

:) שמחה:)


טוב, למרות שבדרך כלל היום הזה (חמישי) בבית ספר לא משהו, היום הוא היה ממש בסדר:) אולי זה ישמע נורא אבל כל כך שמחתי כשראיתי את ילדה מהכיתה שלי כל כך מעוצבנת.... איך עשיתי את זה? טוב, זה ישמע מוזר, אבל ישבתי באמצע משחק מחניים, על הקו של השבויים...האמת היא, שאין ממש סיבה.. סתם, רציתי לראות מה קורה. חלק מהבנות בנבחרת מחניים מתחילות להיות כמו הבנים, חושבות את עצמן לא מוסרות לאף אחת. ואם כבר מוסרות הן אומרות "תמסרי לי ת'כדור בחזרה". לא הכל יצא טוב מהניסוי הזה,של לשבת במשחק, רציתי לראות, אם מישהו יגיד משהו ומה, ואם מישהו יעצור את המשחק, בשביל לראות מה קורה. אף אחד לא עשה כלום. המשיכו במשחק, עד שאני לקחתי את הכדור וזרקתי אותו הכי רחוק שיכולתי. כמובן שזה לא היה רחוק, כי ישבתי. אבל שמחתי, כמה ששמחתי.ושוב, חוץ ממנה, הילדה הזאת, אף אחד לא אמר כלום, לא ניסה לשאול. נדה. זה היה מאוד לא נעים. ומי שחושב שאני מפריעה למשחק, שיחשוב. מי שחושב שאני חולת נפש, שיחשוב. אבל אף אחד לא יכול להגיד לי לא לצחוק, ולשמוח שה מה שקרה. אף אחד.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

אולי את קוראת פה, אני לא יודעת . תמיד ניסיתי להיות קרובה אליך, למצוא ביננו משהו משותף. את ואני מכירות אחת את השנייה כמעט כל החיים, ובכל זאת, אנחנו לא חברות טובות. זה קשה, כי יש כל כך הרבה דברים שונים ביננו:

את ג'ינג'ית ואני חומה

את נמוכה ואני גבוהה

את רוקדת ואני לא 

את תמיד שמחה לעזור ואני... לא כל כך

את מתמודדת למועצת התלמידים ואני לא צריכה עוד דבר על הראש

את תמיד חייכנית  ומלאת אנרגיה ואני, פשוט תנו לי לישון

טוב הבנת את המסר.. מקווה שתקראי את הפוסט הזה...

ירדן- הפעם, השם כבר לא נשאר חסוי... 

נכתב על ידי , 25/10/2007 18:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkooka4ever אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kooka4ever ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)