לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

^_^ just my life ^_^


הכותרת אומרת הכל...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

רוטשילד והמדרחוב בהחלט חוויה!! XP


היום החלטתי לקחת את התחת שלי ולקום מהמיטה, ללכת לשעה לבצפר ואז עם מורלוש למדרחוב ולרוטשילד...

אני אספר לכם מה היה...הלכנו לרוטשילד קצת להסתובבקנינו שוקולד בדוכן במקס ברנר היינו בדיווה קצת ואז הלכנו למדרחוב....ושם הלכנו לחנות "הכל ב-1" ושם קניתי מדבקות, תיק, מחזיק מפתחות, עגילים, טבעת, צמיד, קשת....=] וזהו [= אחרכך הסתובבנו דיברנו ועוד מעט היא באה אלי....

 

שמחה וצוהלת :]

                   ליטל XP

נכתב על ידי =] just me [= , 17/10/2007 16:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דיייייייייייי!!!!!פשוט דיי!!!


דיייי נמאס לי מהסטיגמות של האנשים היא לובשת חולצה שחורה אז היא פריקית היא לובשת חולצה ורודה היא פאקאצה מה ואם אני לובשת אדום אני חותכת ורידים???!!

WTF קורה במדינה המחורבנת הזאת!!!!נמאס לי שכולם טוענים שאני פאקאצה רק בגלל שלבשתי סקיני ג'ינס SO FUKING WHAT???!!!

אני יודעת מה הפירוש של המילה פקצה וזה פ-פרחה ק-קטנה צ-צועקת ה-הרבה... אני לא פרחה כשאני לובשת חולצה ורודה ואני לא פריקית שאני לובשת שחורר!!! ובמקרה שחור מרזה!!! [ובמקרה שלי אני מאוד צריכה את זה]... אבל זה לא אומר שאני פריקית...!!אז די עם הסטיגמותת!!!!!

 

עצבנית, ליטל XO

נכתב על ידי =] just me [= , 17/10/2007 16:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרנסה, כסף וכל השיט הזה =/


דיייי!!! נמאס לי כל היום אני יושבת וחושבת על דרכים להרוויח כסף....ולמה??? אין לי פאקינג מושג....פשוט באלי...

אתם בטח אומרים לעצמכם עכשיו פאקק כמה אנשים יכולים להיות שטחיים....אבל אני לא....אולי כן =]

חח עכשיו שאני חושבת על זה אולי אני לא מנסה להרוויח כסף אלא רק מנסה להתגבר על אותם ימים שבהם אני יושבת בבית

מסתכלת בטלוויזייה ואין שומדבר לראות..ובכל כל האתרים כבר חרשתי (נדוש אה...) אני רוצה לצאת החוצהה אבל אף אחד לא מועיל בטובו להזיז את התחת שלו

וללכת איתי לאנשהו בהחלט משעמם... טוב עד כאן אני אשאיר אותכם עם תמונה חביבה שלי כי סתם בא לי להצטלם =q

 

 

                                                               גודביי...ליטל, המשועממת כתמיד =/

נכתב על ידי =] just me [= , 16/10/2007 19:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  =] just me [=

בת: 29

ICQ: 340208153 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל=] just me [= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על =] just me [= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)