לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

לא חשוב לאן נלך ולא חשוב מה נעשה העיקר שנעשה זאת רק ביחד זו עם זה


ואיך שלא אפנה לראות, תמיד איתך ארצה להיות

כינוי:  RON@LDA

בת: 32

ICQ: 253224126 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2011

עוד שניה שנה


האמת שלא כתבתי בבלוג  

מאותו פוסט הנורא הזה..

 עברו הרבה דברים ..

 חזרתי ללירן, כן כן.. אנחנו כבר שלושה חודשים..וקצת.. (:

 

 וזה באמת הולך לכיוון הנכון,

 

 

 ואין לי מושג למה אבל היה לי רצון לכתוב היום, אין לי מושג מה... אבל לפעמים הכתיבה עוזרת לפרק את העצב שיש מבפנים..

 קשה להסביר את הרגש שאני חשה עכשיו

 כלפי כל מי שסובב אותי, מן תקופה כזאת שהצבא מדכא אותי, שהחברות שלי לא מבינות אותי.. ככה אני מרגישה לפחות

 לירן, שאין לי מושג מה הולך לקרות אותו ומתי, כל החוסר ידיעה הזאת בגלל הצבא מוציא אותי מהשלווה שהייתה בי,

 "חברות" שלי מהצבא עוד משתחררות, ושמתי אותם ב "   כי אין לי מושג באמת איך להגדיר אותן, אני אוהבת אותן אבל לא מוכנה להעניק להם את אהבת חברות שאני יודעת לתת,

 קשה לי להבין מה הם באמת חושבות עלי, אני לא מאמינה בחברות מהצבא, אין כזה דבר, במיוחד שאתה בבסיס פתוח חחח הייתי אומרת שבעיקר בגלל שהיותי בבסיס פתוח

 

כמה דברים הפסדתי, כמה משברים עברתי, ויצאתי בכל התקופה הזאת אחרי תומר.. ונהנתי וראיתי מקומות 

אבל אני לא מרגישה רע..

אני חושבת שלמדתי מכל הדברים שקרו לי מאותו פוסט האחרון וקרו הרבה דברים חחח הייתי צוחקת אם הייתי שומעת את כל מה שטחנתי בשנה הזאת!!!

 

 

יהיה טוב

 

 

נכתב על ידי RON@LDA , 25/3/2011 18:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





12,402
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRON@LDA אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על RON@LDA ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)