לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my white dress in the darknes



Avatarכינוי:  hellystar

בת: 32

ICQ: 471314581 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008


חזרתי מניצנה

היה-אחוניצנה-(בדיחה פרטית)

חזרתי אתמול מניצנה היה ממש כייף חוץ מזה שחזרתי עם דלקת גרון ועפתי מהאופניים וישלי נקע ברגל והרבה שריטות וחבלות בגוף =[

ניצנה למי שלא יודע זה ממש ליד מצרים אפשר ללכת ולראות תבונקרים של ישראל ומצריםשזה ממש מגניב אבל חרא כי הקליטה שם היא כאילו שאתה בחו"ל ואתה משלם כאילו אתה מתקשר ממצרים ואתה בעצם בישראל.

בניצנה היו כ"כ הרבה מדריכים כוסונים אני יכולה לספור 7 שממש נדלקתי עליהם

בן,שגיא,אסף,דניאל,משה,אילן,סטסיק פידרסיק

בכול הארץ לא תמצאו מקום עם כ"כ הרבה כוסונים כמו שמה לאן שאתה לא מסתכל אתה רואה

מישהוא שניראה טוב וחמוד כאילו יצא מתמונה.

ומה עשו לנו בחדרים העבירו אותנו שלושה חדרים  פעם ביגלל שאין מזגןפעם שנייה עם עקרב ובפעם השלישית ג'וק ועכביש אבל נישארנו בחדר הזה כי לא היה יותר כלום והיה שם מקרר

 

אז מה היה לי בשבוע הזה?

 טיול אופניים קטלני+מכות

דיונות מגניבות עם גמד חולות(המצאה של המדריכים)

הישרדות-שיחקנו כאילו באמת היינו בהישרדות בן ויערה הם המדריכים שלנו

ובן היה גיא ורונית נידבקה לשם הזה ,קיצרו שיחקנו סאבאנה וג'יבארו

ואני הייתי מנהיגת הקבוצה בסאבאנה וניצחנו!!!!! :)

הכנו סבון ובושם(אין לזה ריח ממש טוב חח)

חדר מצב ממש סקסי

רכבנו על גמלים שהיו ניראלי בגודל של פיל אמא'לה

בריכה ממש טובה אחת הטובות בארץ

חדר אוכל מגעיל האוכל היה נורא חוץ משני ימים שהיה סבבה

על-האש,אומגה,מתנפחים,

הייתה לנו מסיבה בת-זונה אני ואור קרענו את הרחבה

הביאו די-ג'יי בוקסות הייתה מוזיקה ממש טובה

אח"כ אילנה ורונית היצטרפו אלינו פאק כאבו לי כ"כ הרגליים רקדתי איזה שלוש שעות ללא הפסקה

היה שם איזה אחד שנידלק על אור אבל היא לא רצתה אותו חח מיסכן :[

בקיצור היה ממש כייף זה היה אחד השבועות הכי טובים שהיו לי בחיים

נהנתי מאוד והתקרבתי לחברות טובות שלי עוד יותר

היו געגועים רבים למשפוחה ,לורסצ'ה ולמיש'קה

ציטוטים:

העתקתי מאילנה זה אותו הדבר פשוט אין יל כוח לכתוב אז קרדיט לאילני

 

*ביום של הטיול גמלים, יוליה:" החולצה יפה מדי בשביל גמל ? "

*יוליה: אני צריכה לנקות את הפרצוף "

כעבור כמה דק' .

יוליה : "שנייה אני מנקה את הפנים!"

כולם:" את הפרצוף!"

*בן בן המדריך : "בפעם הראשונה שעשיתי את זה צרחתי כמו נקבה "

חלי:"יש דברים שאתה מסתיר? רוצה לספר או להתוודות ?"

*יוליה: " יש בו משהו ערסי כזה "

חלי:" לא נכון, הוא חמוד, חתיך משגע ואני וליזה נפתח אותו "

אילנה :מה איתי?

חלי:" ניפתח אותך בלילה "

*אלכס:" זה מחליף צבעים כשמוצצים יותר מדי ואז מגיע הלבן "

דניאלה:" והלבן בתור המסטיק?"

חלי:" אחלה דימויים יש לך "

*הבנים ניכנסים אלינו ב-7 בבוקר וחלי יושנת בלי חולצה

בן: וואו! תראו את חלי!! "

*בן בן המדריך נכנס לחדר שלנו ואנחנו יושבים על המיטות עם הבנים.

בן בן:"פשש...הסתדרתם "

*בחדר של הבנים אחרי כיבוי אורות :

ברק מציץ דרך הדלת:"המדריכה באה!!!"

הבנים מכניסים אותנו למקלחת שלהם בלי אור. 7 בנות במקלחת בחושך עם ג'וקים ועכבישים מנסות איכשהו לשתוק.

הדלת ניפתחת "אהההההההההההההה!" בסופו של דבר מתברר כי זה היה ברק.

*ליזה עוזרת לברק לסדר את המזוודה.

ליזה:"הנה קח את זה, קח את זה וגם את זה ואת זה שים פה ואת זה שם "

-שתיקה-

לאחר כמה דקות עם מבט מבוהל ליזה מצביעה על הבוקסר :" את זה תיקח לבד"

*דניאלה שואלת בשיא הרצינות באמצע משחק חי צומח דומם מרתק :"חמאס זה ארץ או עיר ?"

יוליה ואני מסתכלות בשוק.

*דניאלה: "הומו "

אני:" יא טיבא סאצ' טאק דאם!" ומאיימת על חיי דניאלה עם בקבוק . דניאלה ואני רבות מכות , נשוכות אחת את השנייה ומרביצות עם בקבוק על הראש.

יוליה:" מה עובר עליכן ?"

עונות :" ריב בין זוג נשוי"

הקרב נימשך ודניאלה שמה את רגליה עליי .

אני מרימה גבות ואומרת:" רוצה להשלים ? "

* דניאלה:" וואי שניה יש לי ציטוט "

אני:" יש לך ציצי?!" -לא שמעתי טוב-

*יוליה:" כוסעמק!"

אני:"בלין , מה את מקללת ? זה לא יפה!"

*ליזה : יש לו תלתלים של סוס !"

יוליה מחזירה : לבן בן יש זין עקום !"

ליזה:"לא נכון ! יש לו תלתלים של למה"

יוליה:"אבל ללמה אין תלתלים "

*דניאלה וחלי:" יש לו אף עקום!"

יוליה:" אין לו שום אף עקום !"

ליזה:" נכון, יש לו אף מעוקם."

והינה תמונות:

כל הבנות עם משה שנייה לפני שהוא עולה לאוטובוס דר"כ הוא מקרית גת איזה כייף

 

עם אסף מאמריקה הייתה לי איתו תמונה לבד ודיברנו במשך שעות ביחד רק באנגלית

ואז אור הטפשה עשתה תתמונה בוידיאו ואי אפשר לעלות אז ניסתפק בתמונה של כולנו איתו

 

 

 

img399/2488/dsc00016iy7.jpg

עם אילן "האח התאום של בן"עם הסגול ועם הכחול לא מזוהה

img399/5184/dsc00032xq2.jpg

 

עם יערה ודור הגבוהה מציץ משם

img512/7890/046of0.jpg

 

עם בןבן שנייה לפני שעלינו לאוטובוס בן זהזה עם המשקפיי שמש והחולצה האדומה

img292/1707/dsc00031ur2.jpg

והחדר הסקסי שלנו

 

img292/9814/dsc00027oy5.jpg

קיצור היה הכי כייף בעולם ממליצה לכולם לינסוע לשמה!

 

נכתב על ידי hellystar , 18/7/2008 18:01  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




זהוא,ניגמר!!!

סוףסוף ניגמר אין יותר מתמטיקה שיואו (אלא אם אני לא יעבור תמיבחן)

היום היה המיבחן במתמטיקה סוףסוף

זהוא אין יותר:לחץ,דאגות,והמוןןן שיעורים ותרגילים

עכשיו החופש התחיל ווואווואו!!!!!!

עוד יומים ניצנה אנחנו הולכים להנות ב=ג=ד=ו=ל!

עשיתי פסים חדשים והיסתפרתי תמונות..בהמשך

 

נכתב על ידי hellystar , 10/7/2008 16:23  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




סוףסוף עידכון

אני ידועת שהזנחתי תבלוג הזה ממש הרבה זמן

אבל זה היה ביגלל שהנייתי לחוצה ובעומס יתר והיום אני בבבית אז החלטתי לעדכן

"חופש גדול"

או איך שאפשר לקרוא לזה בין תים

אני עוד לומדת כי עוד מעט מבחן ענק

אבל עוד יומים אילת!

אז ככה שאני יהנה שמה לפחות

אז הינה תמונה קצת ישנה

תגיבו ופוסט הבא ההמשך של הסיפור

 


 


 

 

נכתב על ידי hellystar , 1/7/2008 09:46  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,661
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhellystar אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hellystar ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)