לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my white dress in the darknes



Avatarכינוי:  hellystar

בת: 32

ICQ: 471314581 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008


הפוסט מוקדש ל..

אהובתי,

אז ככה היום ורסצ'ה שלי עברה לרחובות

12 שנים נפלאות אולי אפילו יותר שעברתי במהלך חיי

יחד עם הילדה המדהימה הזאת והיום פתאום הכול התפוצץ והיא עזבה

עדיין קשה לעכל אתזה שהיא לא פה

שכל ערב אני יסתכל בחלון ואני לא יראה את דמותה משתקפת ועושה לי תנועות שלום,

כל ערב אנחנו לא ניצא ביחד

והכי הכי עצוב שאנחנו לא נסיים את התיכון ביחד

שאת כל ההתחלות והסופים שעוד מצפים לנו לא נוכל לחוות ביחד

כשהיינו קטנות תמיד תיכננו כשנסיים תיכון נעבוד לת"א או לבאר שבע

ונישכור ועצמנו דירה ונגור ביחד

ניצא למועדונים ביחד,נבלה ביחד,ונריב ביחד

כל התכנונים והתקוות הללו התמוגגו פתאום

ומה שנשאר זה רק זכרון טוב ודמעה בלב

אני ידועת שאת אומרת"יהי בסדר נישאר חברות גם ממרחק של 45 דקות נסיעה מקרית גת"

אבל שנינו יודעות שמעכשיו הכול הולך להישתנות בשביל שנינו את הולכת להכיר אנשים חדשים ברחובות

ואני ימצא לעצמי חברות אחרות ואז נתחרק ונתרחק

ופשוט לא ייה יותר=חלי וורה לנצח נצחי=

המשפט הזה מלווה אותנו עוד מהגן

ותמיד האמנו בו אני מאוד מקווה שהוא יחזיק מעמד

ותיהיה בטוחה שאני יעשה הכול בכדי שהוא יתממש ואני בטוחה שגמאת

אבל בכול זאת הריק הזה שנישאר החלל הזה שאת כבר לא ממלא בקרית גת

זה מה שגורם לי לבכות שוב ושוב,עוד ועוד

אני מאחלת לך יפ'שלי,חיימשלי,אהבה שלי

שיהיה לך רק טוב שמה שתנהי תבלי ותיצחקי

וגם אם במשך הזמן לא נישאר חברות תמיד תדעי

שתיהיה לך פינה חמה אצלי בלב

ותמיד את מוזמנת לבוא אליי מתי שתיצטרכי

אני אוהבת אותך הכי שבעולם!!

3>

נכתב על ידי hellystar , 25/8/2008 18:08  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




עוד פוסט לאוסף

אז ככה אנלא ידועת המ עובר עליי בתקופה האחרונה

רגשות מעורבים חזורים אליי שוב ושוב בלופים

אני לא ידועת מה להגיד

ואני מרגישה שכל מה שאני מוציאה מהפה פשוט לא נכון

יש הרבה דברים שאני מצטערת שעשיתי לאנשים בחודש האחרון

 

אולי פגעתי באנשים

אז אם פגעתי בכם אני מבקשת סליחה

למרות שלא יום כיפור היום

האנשים שאני אוהבת יודעים ומרגישים זאת

-חברות שלי תמיד תישארו לנצח בליבי-!



נכתב על ידי hellystar , 19/8/2008 16:58  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,661
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhellystar אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hellystar ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)