לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

#An Angel Diary#



Avatarכינוי: 

בת: 29

MSN: 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

5/2008

Broken Dreams


לא כתבתי פוסט כבר הרבה זמן, מה?

לא היו לי רעיונות... אבל עכשיו, אחרי שקרו לי כל כך הרבה דברים, אני כותבת את זה ^^

 

קודם כל, כתבתי "שיר" קטן על השואה... אבל אמרו לי שהוא לא יצא הכי מוצלח שלי...:

 

זכרו את הימים בהם נפלנו אנחנו,
הימים בהם בדם קר הושפלנו, הורעבנו,
הימים בה רצו לשים קץ לחיינו, לנשמותינו.
אנא, זכרו אותנו כפי שהיינו,
כיוון שפעם, גם אנחנו היינו.

בין רגע הכל נעלם,
השמחה, התקווה והשלווה כבר אינם.
חיינו תלויים בחבל דק עד מאוד,
המאיים להיקרע ולקחת איתו
את יקרינו, את ליבינו.

אל נא תשאלו מדוע זה קרה,
כיצד הצליח אדם אחד לרצוח שישה,
שישה מליון.
כאלה שנאבקו, אול עוד בחיים,
אבל אנחנו, שישה מליון יהודים, מתים.

לא, זה לא המקום אותו הבטחנו לילדינו,
הבוכים שעות מקולות ירי וצעקות.
החלומות של כולנו התנפצו ושברו אותנו.
אז בבקשה, כבדו את ימינו.
יום אחד בנה, בבקשה, כבדו את מותנו.

 

 

ו... לשיר יותר מוצלח שכתבתי לעדן ^^"

 

אין דבר שאוכל לומר
שום דבר שאוכל לעשות
כדי לגרום לך לראות
כמה חשוב אתה לי.
ממבט עיניך מבינה,
אני צריכה עכשיו רק אותך,
ומקווה שתבין
כמה אני אוהבת אותך.

אולי פעם גרמתי לך לכאוב,
אבל זה לא ככה עכשיו,
הפעם לא אתן לך לעזוב.

אני אהיה,
כל מה שתירצה.
חושבת עליך כל היום,
בוא איתי לחלום,
שם אוכל להיות איתך לנצח.
כמו מלאך שנשלח לי לעזור,
לכל רגע שלנו יחדיו בא לי לחזור.

חשבתי שיש לי כבר הכל,
ואז הופעת משום מקום.
אני רוצה שתדע זאת, ועוד היום.
הפכת לחלק חשוב בחיי,
רוצה אותך עד סוף ימיי.
ידך החמה על ידי,
רוצה אותך לעד לצידי.

ואם פעם גרמתי לך לכאוב,
תדע, זה לא ככה עכשיו,
כי הפעם פשוט לא אתן לך לעזוב.

אני אהיה,
כל מה שתירצה.
חושבת עליך כל היום,
בוא איתי לחלום,
שם אוכל להיות איתך לנצח.
כמו נסיך על סוס לבן שנשלח לי לעזור,
לכל רגע שלנו יחדיו בא לי לחזור.

כי בלעדיך אני לא יכולה לישון,
אין יום בלי תיקווה שזהו לא היום האחרון.
אתה כל מה שיש לי,
אתה כל מה שאני רוצה.
ואם אתה לא לצידי, לא יודעת מה לעשות,
אני לא יכולה יום אחד בלעדיך לחיות.
תשמע, אתה איתי. תראה, אתה כל מה שאני צריכה.

ואני אהיה,
כל מה שתירצה.
חושבת עליך כל היום,
בוא איתי לחלום,
שם אוכל ליהיות איתך לנצח.
כמו מלאך שבא לי לעזור,
לכל רגע שלנו יחדיו בא לי לחזור.

 

אז מה קרה בזמן שלא כתבתי פוסט?

טוב... חגגתי יומולדת =]

לא חגגתי ל"ג בעומר בגלל ילדים מפגרים מהכיתה שלי שאכפת להם רק מעצמם...

שבוע הספר... ועוד לא קניתי ספר XD

יש לי מלא שיעורים לעשות

לא הרגשתי טוב בימים רביעי- שבת... היה לי חום של 38.7 מעלות חום כשחזרתי מעדן ><

אני ועדן לא ראינו הטיטאניק =[ (אבל הוא אמר לי שהוא אוהב אותי! דבר שתמיד כיף לשמוע ^^ צירוף של מילים שכל כך קל להגיד אבל כל כך קשה להתכוון לזה...)

ראיתי הטיטאניק פעם נוספת ביום שבת (הפעם עם כתוביות בעברית) והסרט הזה ניראה לי יפה יותר מתמיד XD

 

היה לי גם משעמם אצל אבא שלי, אז הכנתי רשימה של הסרטים הכי יפים שראיתי:

  1. הטיטאניק
  2. אמן האשליות
  3. הארי פוטר
  4. שודדי הקאריביים
  5. דו"ח מיוחד
  6. גרין מייל
  7. דז'וו (ככה רושמים, נכון? XD)
  8. תאוריית הכאוס
  9. גאווה ודעה קדומה
  10. אממ... אני אחשוב אחר כך XD

 

אממ.... גם... הייתי עצובה קצת... אז כתבתי קטע... עצוב? ><

 

זה מתחיל בעיניים: שלך לתוך שלי, ושלי לתוך שלך. אחר כך עולה החיוך. מרגעים מביכים אנחנו מסמיקים.

החיוך נעלם, ואנחנו מתקרבים. לאט לאט, ממש כמו בסרטים, לשניה מנסה להרגיש את גופך, אחר כך כבר מרגישה את שפתיך.

קרוב ככל האפשר, אוהבים זה את זה לעד, עד שאחד מתנתק ואומר "Never let go"

מתעוררת מחלום מתוק, שניראה כמציאות.

מתעוררת ומבינה, לא תתפוס בידי ותמשוך אותי אליך, ובזמן חיבוק ארוך תלחש לתוך אוזני "אני אוהב אותך", לא.

 

 

אני יודעת... הדרדרתי ברמת הכתיבה שלי XD

 

 

את יום ההולדת שלי חגגתי בעם חברות בחוף הים, למרות שהיה קצת קר...

הדבר שהכי אהבתי ביום ההולדת שלי, הייתה המתנה של עדן... הוא נתן לי קופסא עם מטבעות שוקולד וברכה מדהימה שבסוף רשם שהדבר שנמצא בתחתית הקופסא זה הדבר שהוא הכי אוהב בעולם... לא חשבתי אפילו לרגע שזו הולכת להיות מראה XD

זה היה כל כך יפה שלא ידעתי איך להגיב... במקום להגיד משהו פשוט הסתכלתי לתוך המראה, ואז על אדן, ואז שול על המראה... כמו איזו מטומטמת!

 

 

אוףף.. =[

כבר דמיינתי אותנו מתחילים לצפות בסרט (הטיטאניק)... כל כך חיכיתי לזה ><

דמיינתי איך כאשר רוז וג'ק עושים את זה, אנחנו מסתכלים אחד על השני וצוחקים, ואז הוא מתקרב אליי ואני מתקרבת אליו ואנחנו מתנשקים ^^"

דמיינתי איך בסוף, כשרוז אומרת לג'ק "Never let go", כשפני רטובות מדמעות, הוא מחזיק ביד שלי ומחייך...

אבל לא... טוב, עם המזל שלי, זה דיי ברור... אצלו הסרט לא עבד, ואמא שלי נקתה... אז לא יכולנו לבוא אליי... וגם לא ניראה לי שהוא רצה לראות את הסרט ><

אבל... העיקר שאני אוהבת אותו, נכון? >< (בבקשה תגידו שנכון XD)

 

 

 

כשמשעמם לי בשיעורים אני כותבת סיפור... אני כבר בפרק שלישי, אז כשיהיה לי זמן אני אערוך ואשים את ההקדמה ואת הפרק הראשון...

נכתב על ידי , 31/5/2008 20:03  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





844
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל#Honey Bunny# אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על #Honey Bunny# ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)