לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

483648

כן, החלטתי. גם אני עושה דיאטה!

Avatarכינוי: 

בת: 29

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

מחזירה תגובות


למטה
נכתב על ידי , 25/6/2008 15:03  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בבקשה תעודדו אותי לעשות את זה. גם ככה קשה לי


הנה, אני עושה דיאטה. היום היום הראשון.

 בבוקר: אכלתי חצי קפסאת טונה, עגבנייה, מלפפון, ופרוסת לחם קל וביצה.

 

ארוחת ביינים: מעדן (186)

 

צהריים: 2 שניצלים בשרי וכוסמת+ירקות

               וחצי שלוק.

 

אני לא מאלה שיכעסו על עצמי אם אכלתי משהו לא טוב כמו השלוק, אבל נקווה שיהיה טוב

נכתב על ידי , 25/6/2008 14:57  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





240
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכלבונת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כלבונת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)