לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ה-בלוגריה!הכי שווה...


עיצובים!-קורלו'ש!אין להעתיק!...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007


היי,

חג שמח לכולם!

טוב אתמול הייתי בבילו עם 2 דודות שלי אבא ואמא

היה מזה מצחיק!

אכלתי קרפ טעים-ממממ...רק חבל שכולם אכלו לי אותו!

אבל בכל מקרה נהנתי אח"כ הלכנו לאכול במקדונלדס...

ויום שלישי אני בקניון לפחות אני עושה משהו בחופש הזה

לא כמו השביתה!בורינג

בכל מקרה אני חוזרת לבצפר יום חמישי אני מקווה שיהיה משו מעניין!

אבל אני מתחילה ב11 למה?אין לי מושג!

בכל מקרה מצטערת שלא כתבתי ים בזמן!

כי הייתי צריכה לעשות דברים!

טוב זהו להפעם!אדיוס

נכתב על ידי , 9/12/2007 13:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




היי,

חג שמח לכולם!

טוב אתמול הייתי בבילו עם 2 דודות שלי אבא ואמא

היה מזה מצחיק!

אכלתי קרפ טעים-ממממ...רק חבל שכולם אכלו לי אותו!

אבל בכל מקרה נהנתי אח"כ הלכנו לאכול במקדונלדס...

ויום שלישי אני בקניון לפחות אני עושה משהו בחופש הזה

לא כמו השביתה!בורינג

בכל מקרה אני חוזרת לבצפר יום חמישי אני מקווה שיהיה משו מעניין!

אבל אני מתחילה ב11 למה?אין לי מושג!

בכל מקרה מצטערת שלא כתבתי ים בזמן!

כי הייתי צריכה לעשות דברים!

טוב זהו להפעם!אדיוס

נכתב על ידי , 9/12/2007 13:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

גיל: 28

MSN: 




111

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקורלו'ש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קורלו'ש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)