לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

DIE MF DIE.



כינוי:  XxX fuck you XxX

בת: 32

Yahoo:  267797240  

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2009

והינה...


All that I'm after is a life full of laughter
As long as I'm laughing with you
I'm thinkin' that all that still matters is love ever after
After the life we've been through
 'Cause I know there's no life after you

 


מצטערת על הרבה דברים שעשיתי והרבה דברים שלא עשיתי והמון דברים מונעים אותי לעשות אותם כרגע.

חשבתי על זה רק אם לא הייתי...ככה,במצב,בקשר עם אנשים שאני נמצאת איתם מה היה קורה..הרבה דברים היו יכולים לקרות לטובתי

או ההפך,מה שאני בתכלס מנסה לומר זה שאני רוצה לחיות חיים אחרים שונים,הכל ניראה לי שגרתי מידי אפילו יותר מידי.

אני כ"כ מחכה למשלחת לפולין כי אני יודעת שזה ייסמן לי איזו שהיא תקופה בחיים שזה בא באמצע משהו...משהו שהוא לא שגרתי.

 

מנסה לנתק קשר עם אנשים שאני לא רוצה להיות בסביבתם ואני כ"כ מקווה שאני אתרחק מהם בהקדם האפשרי,אבל גם מתחברת לאנשים שלא חשבתי שהתחבר אליהם כ"כ-אנשים שהיו שנואים אלי מכל והינה אנחנו מדברים כאילו שלא קרה שום דבר בעבר...כמה מוזר.כמה החיים לא צפויים.אם באמת,זה עושה תחושה נורא טובה.תחושה של סיפוק מבפנים.

 

מנסה לעבוד על האופי שלי,ככל שאני מבינה יותר דברים אני מרגישה כ"כ נאיבית,לומדת המון לקחים..אבל זה מה שעושים בדר"כ לא?

 

טוב,

כאן סיימתי...

 

 

 

שבוע נעים.

 

 

 

 



 

 

נכתב על ידי XxX fuck you XxX , 9/10/2009 23:41  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Marg. ב-28/11/2009 17:14
 





15,674
הבלוג משוייך לקטגוריות: צילום , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXxX fuck you XxX אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על XxX fuck you XxX ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)