לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלווג שלל אורצ’’ווקק


כינוי: 

בת: 28

ICQ: 272211354 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

למיקמיקקק ~~@@!!!!!!


מהממת שלייי??!!

הקדשתי קטע שלם במיוחד בשבילךךך.. איך אני???... D=

הפעם אני לא הולכת סתם לעשות איזה קטע מעפן...

רק רציתי לומר לך שאת החברה הכי מושלמת בארץץ ואני  מתה עלייךךך

וגם שאני נ-מ-ס-ה משעמום בשביתהה אני כל היום עובר מהמחשב לטלוויזיה למקרר לטלוויזה לטלוויזיה למחשב לMP4 וזה משעמםםםםםםםםם

אני חייבת להיפגש איתך מתישהווו

וגם סתם שתדעי: אני צריכה שתשלחי לי תקישור לבלוג שלך אין לי אותווו ואני יחייבת להיכנסס~~

וחוצמזהה: אנחנו כבר המון זמן בשביתה ו-ע-ו-ד  ל-א   י-ש-נ-ת-י-   א-צ-ל-ך  ואפילו לא באתי אלייך...

אה ואפרופו לישוןן אצלך מה עם העין שלך??.. את מרגישה יותר טובב??.... אני מקווה שכן...

אז יאללה מאמי,

תחזירי תשובה +קישור לבלוג שלךך:

חולה עלייך:

אורצ'ווקק

נכתב על ידי , 22/10/2007 10:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



13

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאורושש_-x3 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אורושש_-x3 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)