לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תסבוך אחד גדול


There's only so many tears that you can cry


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

פוסט תמונות ענק מהטיול D;


אוף, למה הוא היה חייב לעשות את זה פאק?!

הוא היה ידיד כ"כ טוב שלי, אני כ"כ אוהבת אותו..

הרגשתי שאני באמת יכולה לסמוך עליו..

ועכשיו זה פתאום לא ככה,

איבדתי עוד ידיד טוב, אוף, למה הוא עשה לי את זה?

מה עכשיו אני אמורה לעשות בלעדיו?

כבר שכחתי איך זה לא להיות איתו,

לא לצחוק איתו,

ולא לריב איתו בצחוק.. :<

מה אני אמורה לעשות עכשיו?

להתנהג כאילו שלא קרה כלום?

למה לעזעזל הוא היה חייב להגיד את המשפט המזדיין הזה?!

למה?!

למה?!

למה?!

 



 

 

 

 

 

העברתי ת'תמונות מהטיול (סופסוף)...

היה טיול מזה כיפי, לדעתי..

הלכנו לירדנית (זה היה טיול רגלי) וסתם עשינו פיתות ושתינו תה (טעים) D:

ובכללי היה צחוקים וכיף חיים LOL

 

 

 

 

נכתב על ידי דאש. , 27/2/2008 15:03  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






 

 

 

 

 

 

 

 

*בקרוב תמונות מהטיול שהיה לנו ביום שני

(היה כיף) !

נכתב על ידי דאש. , 26/2/2008 22:00  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני חייבת לעשות את זה-

 תודה סתיו!! 3>

באמת אין עליך, ותודהתודה על הכל, אתה כ"כ חשוב לי, וכ"כ עוזר..

תודה שאתה קיים D:

 

 

 

 

 

 

וואי איזה צחוקים היה היום בטניס.

נשארתי עד שמונה והייתי עם ליסה וסתיו, אז מרוב שעמום הלכנו לסופר-

וכמובן שאכלנו שם כל דבר אפשרי, חחח זה היה מצחיק לאללה.. D:

אכלנו זיתים ומלפפונים חמוצים, אחרי זה שמנו בכיסים כל מיני שוקולדים וקליק ועוד סוכריות מוזרות והלכנו "לשירותים",

והשירותים שם משותפים אז פשוט התמקמנו והתחלנו לטחון, איזה צחוקים, כיף להזכר בזה..

אחרי זה הלכנו ל 2 ש"ח (חנות מוזרה ששום דבר שם זה לא 2 ש"ח), "קנינו צמידים", ואחרי זה לפיצוחי דניאל

סתיו קנה סוריות גומי ובזמן שהוא מילא ת'שקית אני וליסה טחנו כ"כ המון יואו, עד עכשיו יש לי כאבי בטן,

ואחר כך עוד גמרנו לסתיו חצי שקית (והוא לקח ה-מ-ו-ן) !!! :O

אחרי זה ליסה הלכה :<

וסתיו הלך לאימון.. -.-

אז נשארתי עם בר אופק וטל, הלכנו למעלה והיה שם איש מוזר (אחר כך הסתבר שהוא היה רוסי), הוא ראה טלויזיה,

ואז באיזשהו שלב טל שואלת אותו "מי אתה"? ואז הוא אומר לה ברוסית שהוא לא מבין, אז היא שואלת אותו "קטו טי"- מי אתה ברוסית.

ואז הוא קם והלך- זה היה קטע כ"כ הזוי יואוו ^-^

ואז גם אופק הלך

אז אני טל ובר שכבנו וראינו "האי" , היה מצחיק..

אחרי זה כשכבר בא האוטובוס אז אני והילה עלינו ולג'ייג'יי היה דוריטוס, ואז הנהג עושה לו "ילד בוא שניה" וג'יי אומר לו לא רוצה אז הנהג עושה לו "נו בוא מה אתה מפחד" אז הוא בא ואז הנהג אומר לו "תביא לי קצת" .. LOL

זה היה כזה קורעע , רציני אני והילה על הריצפה!!

וסתיו בכלל, נראה לי הוא עד עכשיו צוחק, רק ג'יי נשאר מופתע ובשוק :S

 

איזה יום נחמד היום.....ואיזה יום שמח.....

 


 

 

 




 


נכתב על ידי דאש. , 24/2/2008 20:41  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  דאש.

בת: 31

ICQ: 401777175 

תמונה




2,063
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדאש. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דאש. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)