לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים { עושים את המוות }


אההץץ למי שבא להיכנס אז הרוך הבאה למי שלא ברוך השם מדברת על החיים אהבות ואכזבות ועוד מיני דברים שאולי כדאי לקרוא !!.... (י.ז) [יאללה זזתי]

Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 417585924 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

אוףף....


היי... לכולם תשמעו אין לי כוח להציג את עצמי טובב אז אני אלך ישר ולעניין .....!!!!!!!......

אהה.. לעולם לא תנחשו מה באמת קורה לי כול יום ויום אם זה בבית ספר אם זה בשכונה ואם זה בבית אבל שלא תחשבו שאני איזה חננה שאין לה מה לעשות בחיים אני פיתחתי את התחביב הזה רק בגלל שחברה המליצה לי היא אומרת "עם כול הסיפור והדברים שקורים לך כדאי לך לפתוח בלוג אולי גם תזכי לכמה תגובות !!.."

אהה.. כול יום הוא דרמה כול שבוע אני דלוקה על מישהו אחר כול שבוע אני פשוט נופלת וחזק !!....

והיום היה הגרוע מכול:

 

קודם כול החבר'ה שלי לא התייחסו  לי ואני לא יודעת מה העניין רק הבנים של השכבה דיברו איתי  והחברה הכי טובה שלי ...

בשכונה אני והחברה הטובה שלי רבנו !!... והיא קיללה אותי עד יום הקללות אבל אני שמתנהגת בצורה מבוגרת פשוט התעלמתי ממנה והיא דיברה עם עצמה כמו חמור {אופס מצטערת חמורי לא התכוונתי להעליב אותך זו הייתה יציאה טיפשה מצדי להשוות אותה אלייך ברור שאתה שווה בהרבה!!....}

 

בבית לאח שלי יש מסחן מחר אז אסור להרעיש אמא שלי נכנסה לחדר ופשוט הכינה אותו למבחן ואחותי הגדולה התכוננה למבחן אבל כי יש להם מחר שביתה אז היא ויתרה על כול העניין אני לעומת זאת ילדה {מחוננת ולא חננה }סיימתי את כול השיעורים שלי כבר בבית ספר אז לא היה לי מה לעשות אז חרשתי את כול האינטרנט ואז הלכתי לפליסטישין 2 שלי לשחק עם המצלמה במשחקי מצלמה אמא שלי כיבתה אותה כי יש להם ממבחנים מחר אז פשוט צפיתי בטליויזיה אחר-כך מגיעה תוכנית שהיא אהובה עליי ומ היוצא אח שלי הקטן שלמד למבחן מחר בדיוק סיים ובא לו לשחק בפליסטשיין 2 עם המצלמה שלו אני כעסתי נורא ועוד אמא שלי אומרת לי לקום אז באתי לכאן דיברתי באייסי עם החברה שלי היא אמרה תעשי בלוג והנה אני פהה!!... זה בקיצר על היום  {י.ז}  יאנו יאללה זזתי אני אשתמש בזה הרבה !!! בייי

נכתב על ידי , 18/10/2007 19:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



16
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlolo the best.. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lolo the best.. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)