לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

~~Me And My Life~~


אני והחיים החסרי משמעות שלי=\

כינוי: 

בת: 30

ICQ: 370222129 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2009

אין אין...


פשוט מדהים....

 

   כמה שהחיים מתחילים ליהיות

 

                           טובים!!!!

 

ושיאכלו זין הקנאים=]

ב-ת-א-ב-ו-ן

 


פשוט מאושרת=]

יש לי חברות מדהימות שכל כך עוזרות לי

ואנשים סביבי שפשוט סבבה לי איתם

הכל לעט לעט היסתדר

והכל בעזרתם

אז פשוט תודה לכםםםםםם

אני כל כך מעריכה אותכם

באמת שיש הרבה מאוד אנשים

אבל אני רוצה לציין את שלושת הבנות שבלעדיהן לא הייתי עוברת את התקופה הזאת

לנקה....

יפה שלי תודה לך על הכל....את פשוט מדהימה....אני לא יכולה לתאר את החיים שלי בלעדייך=]

זהבקה...

חיים שלי...את אני לא יכולה לתאר לך במילים כמה שאני שמחה שאת תומכת ועוזרת לי...אני חולה עלייך=]

ואירקה...

אין לידך זה פשוט בלתי הגיוני ליהיות בלי מצב רוח...תודה על כל העצות שלך את ממש עזרת לי=]

יפות שלי....תודה לכן על הכלללללל

קיצר...החיים ב-פ-א-נ-ן=]

 

יאללה הייתי =]

נכתב על ידי , 22/9/2009 19:42  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ואללה תחילת לימודים=]]


טוב תחילת לימודים...דווקה סבבה רצח=]

יום שלישי היום הראשון היצתלמנו היה נחמד מאוד

חחח הורג אותי כל מורה שנכנסת לכיתה השאלה הראשונה שלה זה:"מביאים לכם שיעורים?"

ובטח שכל התחמידים עונים "לא!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

חחח ואיזה מורה אחת החליטה שיש שיעורים

כל התלמידים צועקים עצבניים

והתשובה שלה "אני יודעת שזה לא מקובל אצלכם ושלכיתות אומ'ץ בדרך כלל לא מביאים אז אני אשתדל שלא להביא"

טוב=]

נחמד ביותר בלי שיעורים

 

עכשיו קצת על מה שעובר פה

שמתי לב שכמה שאני גדלה יותר ויותר הבעיות שלי קשות יותר ויותר

שנה שעברה משהו שהיה בשבילי קטסטרופה עכשיו זה כלום לעומת מה שקורה

זה מפחיד כמה שהכל קשה ומסובך

אני וחבר יותר נכון האקס שלי ניפרדנו

יש כל כך הרבה בעיות עכשיו

יש לו חברה חדשה שהוא מצא לעמ=צמו שבועיים או 3 אחרי

וזה משוט מעצבן

היא חושבת שאני סתומה

למרות שאף אחד לא יודעת את האמת

שיוצא בסוף שאני לא בסדר

כי אני לא יכולה לספר את האמת!

 

היום היה לי יום מדהים עם לנה

כל כך הרבה זמן לא ישבנו ככה ודיברנו על הכלללללללל

כל כך היתרחקנו

אנחנו חוזרות ליהיות כמו פעם

וזה היה פשוט כל כך כיף לדבר כמו פעם

דיברנו ממש על הכל ואי זאת כזאת הקלה

קיצר נראה לי היום היה היום הכי טוב מהתקופה האחרונה זה בטוח

ויאללה עוד מעט התקופה הטובה תתחיל

אחרי שהרעה תעבור לגמרי

כל כך מחכה לזה

זה כל כך קשה לכתוב משהו שאולי רק בן אדם אחד או שתיים מבינין אותי

כי זהו שאני לא יכולה לפרט למה זה ככה

עם הייתי קוראת את זה בבלוג אחר לא הייתי מבינה מה הילדה הזאת רוצה?

מה היא מנסה להגיד בזה

אבל זהו שאני לא יכולה להגיד יותר מזה

פשוט תקופה רעה

ועם כולם יגלו את האמת יהיה כאוס בעיר

זה מפחיד

 

טוב תמונה אחת ויאללה ביוש אנשים

מקווה שהכל יהיה טוב

 

עדן,קרן,אני וזהבה

לנה שלחי תתמונות איתך אין לי חח!!!

הייתי מעלה גם אותן=]

צ'אווו

נכתב על ידי , 6/9/2009 23:34  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,335
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מתוסבכים , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל**kuky** אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על **kuky** ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)