לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

~~Me And My Life~~


אני והחיים החסרי משמעות שלי=\

כינוי: 

בת: 30

ICQ: 370222129 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2009

סתם...יש תמונותת=]




סתם משהו נחמד

אני היתנשקתי

על הלחי

על השפתיים

בידיים או באצבעות

בחדר שלי

בחדר שלו

עם המין השני

עם אותו המין

מישהו קצת יותר קטן

מישהו קצת יותר גדול

מישהו עם שיער שחור

מישהו מתולתל

מישהו בלונדיני

מישהו עם שיער חום

עם שיער חלק

נמוך ממני

עם עגיל בשפה

עם מישהו שאני אוהבת\אהבתי באמת

מישהו שיכור

מישהו גבוה

בבוקר

בדיוק אחרי שהתעוררתי

בדיוק לפני שהלכתי לישון

מאוחר בלילה

מישהו שרק פגשתי

מישהו שממש לא רציתי לנשק[ יאק~_~"]

על מיטה

בזמן שנשענתי על קיר

בבריכה

עם ידיד טוב

בגשם

במקלחת

במכונית\מונית\אוטובוס

בסרט

בשרותים

בחושך

על הגג

תוך כדי נסיעה

מישהו זר

יותר מבנאדם אחד בבת אחת

תוך כדי בכי

                                                                                                                       

חחחחחחחחחח זה כל טיפשי...אבל שיהיה

כמה תמונות לסיום=]

סתם...כמה תמונות שלי





ולקרקר המותק שלנו היה לא מזמן יום הולדת ב-14-08

אז שוב מאמי מזל טובבבב

וכמובן כמה תמונות:

 

אילוחה,לנקה,קרקר,ניקה, וטוליק

וללנה כמובן כמו כל יום הייתה עבודה מאוד קשה להידחף וליהיות בכל תמונה ותמונה חחח,בכחול קרן,ציבעוני ג'אנה

איזה מכוערות חחחחחח אני ולנקה

אני, תמונה קצת מוזרה=\....שיהיה=]

אני ולנקה...זה היה מצחיק איך שרק נגענו באוטו בזמן הצילום ברקע שומעים את ירו צועק עלינו בכל כוחותיו שנקום איך שסיימנו להיצתלם חתפנו תצרחות של החיים שלנו זה היה מפחיד...במיוחד לראות תפרצוף השתוי העצבני והאדום של ירו


 

זה באמת היה מצחיק חחח


טוב אז איריס,קרן,לנה,ג'אנה ואני

ואחת האחרונות....אני ואנדריושה..

בגלל שיש לי בעיה באינטרנט אני לא אעלה הרבה תמונות

אז אני חושבת זה מספיק=]

ואחת אחרונה....ישנה רצח=]

כבלו..



צ'או ביצ'ס

הייתי מואהההה

 

נכתב על ידי , 21/8/2009 15:48  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



באלי


שוקולד!!!

מואד מאוד בא לי שוקולדדדדדדדדדדדדדדדדדד!!!

 

חחחח

ואי איזה תקופה קשה זאת

נראה לי זאת התקופה הכי קשה שהייתה לי אי פעם

=\

הכל כל כך מוזר...

אבל

טוב שיהיה

כמו שלנקה תמיד אומרת

"הכל יהיה בסדר"

אז הכל יהיה בסדר

תמיד הייתי אופטימית (טוב לא תמיד אולי איזה שנתיים אחרונות)

ואני גם אשאר כזאת

=]

ואללה

הכל פאנן

חחח

על הזין שלייייי

כולם יכולים לקפוץ לי למה כלום כבר לא מזיז לי

 

הייתי

נכתב על ידי , 13/8/2009 12:25  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,335
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מתוסבכים , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל**kuky** אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על **kuky** ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)