לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הלווווו לירוננה ;]



Avatarכינוי: 

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

תשובות לשאלון השבועי


מהי התכונה הכי בולטת שלך, לדעתך?
מממ התכונה הכי בולטת אצלי היא הביטחון =]


ומהו החיסרון הכי בולט שלך?
חוסר טאקט מוחלט

מהי התכונה שאנשים הכי אוהבים בך?
אממ את צחוק החיים .

איזה תכונה היית רוצה שיהיה לך?
את האמת סבלנות. לא תזיק.


על איזה חיסרון שלך היית מעדיפה לוותר?
פגיעות ורגש.
אני נפגעת נורא מהר ורגשית נורא.

מהי תכונה חיובית לדעתך?
עוד פעם אני יאמר צחוק החיים.
אני מודה לה' שנתן לי את זה .
תודה אלוהים.!

ומהי תכונה שלילית בשבילך?
התכונה השלילית ממ יש אצלי כמה .
אבל ההכי בולטת מבחינתי היא החוסר סבלנות שיש לי.
ואני מתעצבנת נורא בקלות.

איזה תכונה את הכי אוהבת באנשים?
תלוי אצל מי.

ואיזו את הכי שונאת?
תלוי אצל מי .
אבל בדר"כ זה האינפנטליות .והקטנוניות.

מה לדעתך יש לך יותר, חסרונות או יתרונות?
תאמת נראה לי שבמידה שווה .
חח זה מתאזן.:]

נכתב על ידי , 9/2/2008 22:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





834
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlironnna אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על lironnna ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)