לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my life



Avatarכינוי:  yuvall

בת: 32

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

שאלון


 

בשעה טובה ומוצלחת החלטתי לפתוח בלוג (מזל טוב לי :)) ,לקח לי הרבה זמן עד שהחלטתי לפתוח אותו. אני באמת רוצה לנצל את הבלוג הזה ולכתוב את כל הדברים שעולים לי בראש ושאני מרגישה. 

 

 

לא עולה לי משהו עכשיו בראש שאני יכולה לשתף אתכם בו ,אז חפרתי במחשב עד שמצאתי כל מיני שאלות מכל מיני שאלונים וחיברתי ביחד,מקווה שתחכימו עלי:

 

 שאלות כלליות:

שם: יובל

גיל: 16

יומולדת: 9.8

גובה: 1.62

צבע שיער: חום שחור מגוון XD

צבע עיניים: חום

דברים אהובים:

להקה: papa roach

זמר/ת: נופ

שחקן/ית: נופ

אוכל: הכל D:

בגד: ג'ינס וחולצה XD

סתם חפץ בחדר: מיטה ^^

בנאדם: יש כמה =]

חדר בבית: החדר שלי.

מה\איזה\האם:

מסטיק אתה בד"כ לועס: must.

קפה אתה שותה:  נס קפה.

ואיזה תה: נופ.

משחק מחשב שאתה בד"כ משחק בו: sims2.

מחשב יש לך: יאפ.

מצלמה יש לך: יאפ.

פלאפון יש לך: יאפ.

סתם משהו שיש לך ואתה רוצה להשוויץ: ipod.

כרגע. עם מי אתה מדברת בתוכנות המסרים? people.

איזה חלונות פתוחים לך במחשב? החלון הזה...

מה עשית לפני שענית על השאלון? שיעשעתי את עצמי DD:

נהגת: נופ.

טסת לחו"ל: יאפ.

ביזבזת את כל הכסף שלך: כן,יצא לי XD

עשית פעילות ספורט כלשהי עד שטבעת בזיעה: עשיתי פעילויות ספורט אבל לא טבעתי בזיעה DD:

נשארת ער לילה שלם: כמה לילות שלמים D:

עבדת במשהו והרווחת כסף: יאפ.

או/או.

יס או הוט?: הוט = ביפ!.

מסנג'ר או אייסיקיו?: מסנג'ר.

קיץ/אביב או חורף/סתיו?: חורף=].

מחשב או טלויזיה?: מחשב.

ספה או כורסה?: ספה.

המקום שאתה גר בו כרגע או מקום אחר?: שאני גרה בו...

כסא מסתובב או כסא רגיל?: מסתובבץ

כסא עם ידיות או בלי ידיות?: עם.

בשר או חלב?: המ... חלב.

פסטה או סלט?: פסטה.

שניצל טופו או שניצל רגיל?: שונאת שניצל.

אמריקה או אנגליה?: אמריקה.

ישראל או מקום אחר: ישראל.

רוק או פופ?: רוק.

פוסטרים או קירות חלקים?: פוסטרים למרות שאצלי חלק.. חחחחחח XD

לשמוע מוזיקה במערכת/טייפ או במחשב?: מחשב & מערכת.

דיברת עם מישהו: לפני כמה דקות

שמעת מוזיקה: לפני חצי שעה

נפגשת עם חברים: שלשום בים .. אתמול ישנתי X:

הסרט האחרון שראית: אגדה שמגדהזה מה שרואים שיש אחים קטנים ומציקים!

הריח האחרון שהרחת: ריח טוב של איזה בושם לא מוכר .

הספר האחרון שקראת: המאהב.

המחשבה האחרונה שעברה לך בראש: חחח ממ.. :X

הבנאדם האחרון שחשבת עליו: הוא.

תושיט יד הכי קדימה שאתה יכול. במה אתה נוגע? במסך XD

תושיט ידיים לצדדים, במה אתה נוגע בשתיהן?קיר ואווירץ

קח את הדיסק שהכי קרוב אליך. של איזה דיסק הקופסה ואיזה דיסק נמצא בתוכה?  דיסק צרוב.

קח את הספר שהכי קרוב אליך, איזה ספר זה? יסודות מדעי המחשב 2 בשפת #c

מה אתה לובש כרגע? ג'ינס וחולצה  ^^

מה אתה מתכנן לעשות כשתסיים את השאלון? לאכול יאמ יאמ.. P:

 

 

 

 

נכתב על ידי yuvall , 19/10/2007 11:11  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





33
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לyuvall אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על yuvall ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)