לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"היה לנו טוב, נהיה לנו רע"



כינוי: 

בן: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

אקלים


אויר קר היה באותו ערב

השמש שקעה לאט לאט,

אדומה ומנחמת.מחר היא תזרח שוב.

הדשא יריח מאותו טל, וקרן אור

 תפסיק את הדממה.

 

עכשיו אני כותב לך את השיר

אחרי שכבר הלכת, ואני לא יודע

איך אותך להחזיר.

 

אז אני לבד מסתובב באותו

הנוף, אבל משהו חסר,

כלום לא מתבהר, חשוך ומצמרר.

 

השיר שאני שר כבר לא יועיל

את לא שלי והבדידות ממלכתי.

 

מה לעזאזל אני כותב

זה לא מתחרז. הרגש עמוק

בפנים, לא מוכן לצאת על הדף.

 

שיר מזה לא יצא, ואני כאן עם אותם

 השמיים, דשא ועננים.

נכתב על ידי , 7/11/2007 20:36  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



112
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 18 עד 21 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShLomPpeRs אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ShLomPpeRs ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)