לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג...


החיים קשים!.. אבל תמיד יש נייר טואלט אופטימי אחד!

Avatarכינוי: 

בת: 31

ICQ: 313388509 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

חזרתי מטיול שנתי


 


היי חזרתי מטיול השנתי לפני איזה שבועיים טיפה יותרXDD ורק עכשיו אני מעדכנת איזו טיפשה אני

=P אבל לא נורא חיחי..

אממ. היה ממש כיף בטיול השנתי!..

אממ.. ביום הראשון טיילנו בכל מיני מקומות בצפון אין לי כוח לפרט אני גם לא כל כך זוכרת XDDD

בערב היה לנו דיסקו אחרי הדיסקו ולפניו היתי עם מאשקה בחדר של דני (דרך אגב למי שלא יודע אנחנו חברים ><")

ולד,גרישה,גבי וניקיטה היה ממש מצחיק וכיף..

בסוף אני ומאשה נישארנו כל הלילה בחדר שלהם הלכנו לישון בסביבות 4 בבוקר לפחות אני ומאשהXD

ביום השני נסענו לבית קברות מול הכינרת(זה היה ממש מיותר ומשעמם) ואחרי בית הקברונת נסענו לחמת גדר D:

היה כל כך כיף מעיינות חמים בחורף =P וזהו אחרי זה הביתה חיחי...

 

אז אני יסים כמה תמונות למרות שלא יצאתי טוב ולא היצטלמתי כימעט בכלל XDD

אז תהנו ><"

 

 

 



אני משמאל ומריה מימן איזו מותק היא יצא:)

 





אחרי הדיסקו חיחי אני עם הירוק ><" דני עם השחורה על הפנים XDD הוא יצא מצחיק אז לא ממש רצה שיראו את זה(גם אני לא רציתי) חח וזה עם העיניים הקטנות גרישה XDD אין לי מושג למה הוא עשה ככה חח..

 



אני מלטפת כלב חמודי חיחיחי.. זה אחרי ארוחת בוקר ולפני חמת גדר



חח תומנה קטנה כי עם מגדילים זה יוצא מעוות XD זה לפני חמת גדר חיחי..



חח יצאתי מפחיד!!! אבל לא משנה חח זה בחמת גדר D:

 



חחח הרבה צינזורות מאשקה מימין אני משמאל ולידי אישה זקנה לא קשורה אז צינזרתי אותה XD..

 

טו זהו חיחי...

 

מקווה שנהנתם ><"

 

צ'או

 

נכתב על ידי , 10/2/2008 19:45  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,588

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנייר טואלט אופטימי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נייר טואלט אופטימי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)