לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

למשועממים ב-ל-ב-ד!!!


מ-ש-ע-מ-ם לי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatarכינוי: 

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

תעזרו לי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


תקשיבו, אני ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ועוד מלא "ממשים" אוהבת חיות ובעיקר כלבים.

מאז שאני זוכרת את עצמי אני רוצה כלב או חיה אחרת (חוץ מדגים!!) חיה שאפשר לשחק איתה...

אמא שלי אף פעם לא הסכימה לי להביא חיה אחרת לבית חוץ מדגים.

לפני יומיים ראיתי מודעה על גורי כלבים מכלביית ת"א שרוצים בית מארח לשבועיים בלבד.

בית מארח= בית לגור בוא שבועיים מצעירותו.. (לא ידעתי לנסח את זה..)

 

בקיצור... אמא שלי אמרה לי שכמעט בטוח שהיא תסכים לי להביא כלב לשבועיים, אבל היא אמרה שברגע שנגמרים השבועיים האלו אני אצטרך להחזיר אותו.. אני ממש מפחדת שנביא כלב חמוד ושאני ממש אוהב אותו ואני אצטרך להחזיר אותו... :(

 

מה לעשות?! תעזרו לי בבקשה!!!!!!!!!

נכתב על ידי , 22/10/2007 22:28  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכל כך משועממת!!!! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כל כך משועממת!!!! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)