לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

למשועממים ב-ל-ב-ד!!!


מ-ש-ע-מ-ם לי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatarכינוי: 

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

היי


היי זה הבלוג המ-ש-ע-מ-ם שלי... חחח.. תהינו..

 

קצת על עצמי:

אני ילדה כל כך מ-ש-ע-מ-מ-ת שהחיים שלה כל כך מ-ש-ע-מ-מ-י-ם. 

אני בת 13 וקצת יותר מוחצי.

קוראים לי נעם.

בבלוג הזה אני אדבר בעיקר על החיים הכל כך לא מעניינים שלי ועל כמה שהחיים לא אוהבים אותי...

נכתב על ידי , 19/10/2007 22:16  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכל כך משועממת!!!! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כל כך משועממת!!!! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)