לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג החדש-בלוג שירים

זה בלג חדש שאני עושה תגידו לי אם זה טוב או רע אם זה רע אני יפסיק אחרי הרבה תגובות רעות אבל אם זה טוב אני אמשיך TALK TO ME


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

שיר וסיפור מאת____


אזזזזזזזזז

השיר!:

 

ישבתי וחשבתי

 ישבתי וחשבתי

איזה שיר אכתוב???

אולי אחד מרגש?

אולי אחד שקט ורגוע?

אולי שיר עצוב?

אולי יצא גרוע?

 

 

אך בינתיים לא שמתי לב שהשיר יצא!

(אני עדיין לא מאמין שהשיר הוא על כתיבת השיר :0)

טוב אההההההההה זה השיר שנעבור לסיפור? K! (אני מקווה שהסיפור יהיה טוב יותר מהשיר אז תיכנסו כי הסיפור מבוסס על אמת!)

 

סיפור:

אזזזזז

זה קרה בההההה בההההההה בהההה אה כן נזכרתי!

זה קרה לחבר של אח של בן דוד של מישהו שהכיר מישהו שלמד עם מישהו אותו הבית ספר והסיפור הגיע אלי

אז ככה:

(אני אספר את הסיפור בגוף ראשון)

 

בדרך הבייתה מהבית ספר זה קרה

כן זה היה אז כשפגשתי אותה.

אז הייתי בדרכי אל תחנת האוטובוס לאחר סיום בית הספר ושם ראיתי אותה.

יפה עם שיער בלונד חלק ופרצוף יפה וגוף....  ו ו ו ו BEAUTIFUL!!!!!!!!!!!!!!!!

התחלתי להתקרב ופעימות הלב שלי גברו וגברו וגברו ואז נעצרתי!!! אמרתי לעצמי:

"למה אני תמיד כזה ביישן אני לא יכול לזוז!!!!!!!!!!"

"טוב! אני חייב להתגבר על זה! גוף תזוז! גוף תזוז! גוף תזוז!!!!!!!" ואז הצלחתי לזוז!

וכמובן!!!! שעם המזלו שלי האוטובוס הגיע!!!! אבל לא התיאשתי! חשבתי"אני יעקוב אחריה לאוטובוס ואז אצליח לדבר איתה!

אבל  אתם בטח תנחשו, לא? טוב אז אני יגיד מה קרה: כמובן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! שעם המזל שלי שכחתי את הכרטיסייה!!!! והיא כבר עלתה לאוטובוס

והוא נסע....

כמעט התייאשתי כי חשבתי ש איך אני אדבר איתה?!?!

 ופתאום!!

 

לא יודע איך היה הפעם אבל לפי התגובות הפעם הבאה תהייה

נכתב על ידי , 11/7/2008 23:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בן: 29

תמונה




229
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מגיל 14 עד 18 , ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לthe dude man אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על the dude man ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)