לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

HilaPulik___Such a Corpse


מסר מליאור: מי שיעתיק את המשפט הזה אני אעתיק אותו לגהנום! תודה והמשך יום נעים (: (ובגהנום הוא לא יקבל אוכל!(מאנונימי); שיואו איזה כיף הקיץ בא בא בא בא בא בא בא (איתי)

כינוי:  TheLostFlower

בת: 31

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007


ועכשיו מה שהכי פחדתי ממנו,

                                                                               קורה.

 

לא יכולתי לחשוב על דרך יותר מלבבת לסיים את השבוע.

כשהידיד הכי טוב שלך מחליט לנתק איתך קשר.

כשאת מתחילה לנתק קשר עם החברים שניתקת כל כך הרבה קשרים, ורבת עם כל כך הרבה אנשים בשבילהם.

כשאת חוזרת הביתה מסטולה מהתחת [ולא, לא שתיתי.] ובא לך להקיא ת'נשמה.

כשרבים איתך כי את סך הכל מנסה להגן על הכבוד שלך.

כשפאקינג נמאס כבר מכל השיט שכולם מאכילים אותך.

את מבינה שדיי,

 

עברת גבול :)

 

מחר, לבלוג תהיה כבר כתובת אחרת.

ולא, אתם לא תקבלו אותה.

 

המשך חיים יפים.

 

 

נכתב על ידי TheLostFlower , 20/10/2007 04:04  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של JustLike-a-Flyleaf ב-24/10/2007 03:00
 



אני חוזרת בתשובה.


החלטתי. זהו זה... סוף סוף החלטתי.

הבנתי שכל התקופה הזאת רעה בגלל סיבה אחת -
אני חוטאת. אני לא מאמינה באל האחד והיחיד.
לקח לי זמן להיות בטוחה בעצמי, אבל עכשיו הבנתי שזה הדבר הכי טוב בשבילי. אני חושבת שאנשים שממשיכים לחיות בחיים קודרים, גורלם קודר גם כן... אין להם במה להאחז.

כן...

וכל השרמוטות והשרמוטים המגעילים... תחשבו לעצמכם. אם רק תשמרו נגיעה, היחיד שבאמת תהנו איתו יהיה האחד שיתחתן איתכם לבסוף. אין פה קשרים שנכשלים בדרך, אין בגידות ואין פרידות. כמעט ולא. לכן גם
החלטתי להתחיל לשמור נגיעה. לכל האנשים שאני מכירה, פירוש הדבר שאני לא אחבק אתכם יותר. אבל זה לא אומר שאני אוהבת אתכם פחות...

אני יודעת שזה יהיה קשה... אני לא בטוחה איך המשפחה שלי תקבל את זה, אבל לפחות לחברים שלי אני מספרת את זה עכשיו. אני מבקשת ממכם לכבד את זה. בבקשה.

סתם מה קשוררררררררררררררררררררררררר
זה איתי בכלל כאילו כזה, שלום לכולם ^_^

אני נתנייתי חסר חיים שהחליט לכתוב פוסט זה אצל הילה כשהיא לא שמה לב.
הילה כבר לא אוהבת אותי, היא החליטה להיות מרושעת, לסנן בסמסים ובטלפונים, ולהיות אדישה.
לפיכך אני מכריז רישמית על שביתה!
אנו, ארגון בני הנוער הבינלאומי הישראלי, נשבות ולא נדבר עם הילה. הפרת השביתה תלווה בצעדים קשים, ועלולה לגרום אף לכאבי אף, אוזן, גרון ומחזור.

סתם, נראה לכם? O:
אפילו שהילה שונאת אותי, אני לא מתכוון לשבות נגדה אףףףףףףףףףףף פעםםםםם
3333>
וכנסו לבלוג שלי, כי לואי מטומטם:
http://israblog.110mb.com/

ולא לשכוח, Dancin' 心臓のBloody, 愛 轟音な音色は生
נכתב על ידי TheLostFlower , 17/10/2007 19:07  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של AirPekker ב-19/10/2007 15:57
 



A Change Of Seasons - Dream Theater


I was blinded by a paradise
Utopia high in the sky
A dream that only drowned me
Deep in sorrow, wondering why


Oh come let us adore him
Abuse and then ignore him
No matter what
Don't let him be
Let's feed upon his misery
Then string him up for all the world to see

I'm sick of all
Your hypocrites
Holding me at bay
And I don't need
Your sympathy
To get me through the day


Seasons change and so can I
Hold on Boy
No time to cry
Untie these strings
I'm climbing down
I won't let them push me away

........

A Change Of Seasons - Dream Theater

שיר של 23 דק', ששווה כל שנייה. :)

........

 

גשםגשםגשם. אני ככ רוצה כבר גשם. אני אוהבת את הריח שיש אחריו, שכל הרחובות רטובים, מלא שלוליות [מוחע, טל. ] , קור, להתכרבל בשמיחה בלילה, לקנות שוקו חם מהמכונות כשחוזרים מהשדרה בלי למות מחום [מוחע.] וסתם, כי חורף זה כיף.

 

כל שנה, בחורף, עוברת עלי תקופה שאני אפעם לא אשכח, לטוב ולרע.

אני משתנה, וככה גם החשיבה שלי. התפיסת עולם שלי כל שנה בחורף מתחזקת, אני אוהבת את החורף, הוא עושה לי טוב. מעניין מה מחכה לי בחורף הזה.

רק שירד כבר גשםםם.

 

........

 

אנשים צבועים, לא חדש.

לא חדש בכלל.

והחלטתי לא לתת לצביעות הזאת להשפיע עליי.

תהיו צבועים עד כמה שבא לכם,

צבועים הייתם, וצבועים נשארתם.

אני לא אתן להתנהגות המסריחה של הסובבים אותי להשפיע על המצברוח שלי.

יקח לי קצת זמן לשקם את כל מה שכולם הרסו,

אבל אחרי שאני כבר אשתקם לגמריי,

או לפחות עד כמה שצריך, וכמה שאפשר,

אני לא אתן לכם להרוס לי שוב.

אני אהיה בנאדם בפני עצמי, ואני לא אהיה תלויה באחרים יותר.

 

אפעם אל תהיו תלוים בבני אדם,

כולם עוזבים מתישהו.

וכשהבנאדם הזה יעזוב,

אתם תפלו,

ויהיה לכם קשה לקום.

וזה כואב מאוד.

תזכרו את זה תמיד.

זה טוב לאהוב,

אבל לא להפוך בנאדם להכל שלך, כי כשהוא הכל שלך, והוא הולך, לא נשאר לך כלום.

 

אוהבת.


אני צילמתי. אתמול עם אביל. XD

היו תמונות יפות יותר, אבל את זאתי כבר חתכתי והכל, ואין לי כוח להעביר את שאר התמונות. ><

בכלמקרה,

ביי או משהו. Oם

נכתב על ידי TheLostFlower , 15/10/2007 18:25  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של TheLostFlower ב-17/10/2007 21:43
 



לדף הבא
דפים:  

12,606

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTheLostFlower אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על TheLostFlower ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)