לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפורו של נער


חייו של נער מתבגר

Avatarכינוי:  ה-ג'וני

בן: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

הבטחתי פוסט כל 5 ימים?!?! לא, אבל ככה יצא


היי! טוב קודם כל, מחקתי את כל הפוסטים שנכתבו אי פעם בבלוג, כי חצי מהם זה פרסומות סמויות לבלוג הישן של אחותי, והיא כתבה אותן, וכל השאר סתם שטותי, אבל השארתי את הפוסט הראשון כי אני יודע שאנשים חטטנים אוהבים לראות את הפוסט הראשון בבלוג אז כדי שלא יתאכזבו אני משאיר.

 

עכשיו לעניין, היה משעמם לי אז חיפשתי תמונות של החתולים שלי אז הנה:

סימבה הקטן והחמוד:

נכון שהוא נראה כמו בובה?

 

אליסה השמנמנה:

"אל תתיחסו אלי אני חלק מהכביסה"

 

ותוליס, האתלט השקסי (יש לו קוביות בבטן! באמת):

"גם אני אוהב לעשות פוזות!"

זהו, מה דעתכם?

נכתב על ידי ה-ג'וני , 17/12/2008 21:47  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היי + עיצוב חדש!


היי כולם, יש לי עיצוב חדש! עיצבתי לבד, אני יודע זה די סתמי אבל ככה נוח לי, גם שיניתי כינוי ולוגו ואת הכל, עשיתי לבלוג "מהפך".

בקרוב פוסטים נורמלים...

נכתב על ידי ה-ג'וני , 12/12/2008 21:41  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Here I Am, Once Again


היי! חזרתי אחרי יותר מחצי שנה בלי לכתוב פה! אז, מה חדש אצלי? כלום למען האמת, עכשיו אני זייניק עלוב ומסכן, אבל כל השאר אותו דבר, חוץ מזה שפרשתי מהג'ודו ועברתי לאיגרוף (ומי שיתקרב אליי יקבל נוק-אאוט).

מעכשיו הבלוג יהיה על החיים של נער מתבגר ולא של ילד קטן, אז תצפו לפוסטים!

נ.ב

בקרוב אני גם אחליף עיצוב והכל.

נכתב על ידי ה-ג'וני , 7/12/2008 16:02  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,164
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לה-ג'וני אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ה-ג'וני ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)