לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מוזיקה

רק מילים לשיריםםם .. אני חולתתת מוזיקההההה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

מילים לשירים


כל האהבה שבעולם...

 

תמיד חשבתי שהרגש נוגע בי ונעלם

כמו הירח והשמש כמו האור של העולם

הכל שונה מאז שבאת וברגשות נגעת

איתך הבנתי לעולם אין סוף לאהבה

 

מלא בריקנות הייתי פחדתי מהכאב

לאהבה הזאת חיכיתי שתרגיע את הלב

ואת היית פתאום מולי הערת את החיים שלי

איתך הבנתי לעולם אין סוף לאהבה

 

פזמון:

יש לי את כל האהבה שבעולם

והיא שלך שלך עד סוף הזמן..

 

עכשיו את כאן אני יודע הכל יכול להשתנות

כי את צובעת את הרגע בצבעים של חלומות

נתת לי משהו אחר שלעולם לא ייגמר

איתך הבנתי לעולם אין סוף לאהבה...

נכתב על ידי bennnnn , 20/10/2007 13:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  bennnnn

בת: 32




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbennnnn אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על bennnnn ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)