לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מוזיקה

רק מילים לשיריםםם .. אני חולתתת מוזיקההההה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007


גן עדן של אהבה

 

העולם נברא לשניים לאדם ולחווה

בליבו של גן העדן נולדה האהבה

גם אני רוצה כל כך מעץ הדעת

לקטוף לשנינו פרי אסור

בסודות הכי כמוסים לגעת

אך הגן מזמן כבר סגור

פזמון:

למענך אבנה אהובתי גן עדן של אהבה

ושם אני יאהב אותך בגן עדן שלי ושלך..

 

כן אני אבנה לך בית ונחיה את השנים

עוד תפרח אהבתנו בגן של שושנים

זה לזו כמו זוג יונים בקן שלנו

נאהב לנצח לעולם

אלוקים מעל ישמור אותנו

ונהיה חווה ואדם..

נכתב על ידי bennnnn , 21/10/2007 13:03  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




חכי לי

 

תאמרי לי שאת עוד אוהבת

שרק עליי את עוד חושבת

לעד איתך רוצה להיות

בכל הימים ובכל הלילות

 

הלוואי ותהיי איתי לעולם

שיום אחר יום יהיה יותר מושלם

לעולם אל תעלמי לי מעיניי

ותמיד תשארי בין זרועותיי..

 

פזמון:

חכי לי רק חכי לי

ליבי שייך עכשיו רק לליבך

חייכי לי ותגידי

אנחנו שניים זה כל מה שיש..

 

אני רוצה לשמוע את קולך

את הפעימות אשר יוצאות מתוך

אז למה את עדיין בשלך

נסי להבין יש לי רק אותך ..

נכתב על ידי bennnnn , 21/10/2007 12:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אם תאהבי אותי

 

כמה שתתני ממך אני יתן כפליים

תני לי יום אחד איתך וקחי את כל חיי

יש בי אהבה מכאן עד השמיים

מילה שלך בואי אליי

אז תני לי יד הראש לי בורח

אני לבד..

 

פזמון:

אם תאהבי אני ימות עלייך

אם תאהבי אותי אגנוב את לילותייך

אני נשבע עכשיו שרק אותך אוהב

ורק אם תאהבי אותי..

 

בואי לאהבה אעוף איתך גבוה

אחרי היערות הרחוקים באפריקה

ויש רומנטיקה ולא רק בקולנוע

אמרי למה את מחכה..

נכתב על ידי bennnnn , 21/10/2007 12:29  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

כינוי:  bennnnn

בת: 32




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbennnnn אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על bennnnn ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)