לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

My Blog



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007


אוקיי הקטע למטה זה הפרק הראשון מהסיפור של חברה שלי (אנוצ'קה)...

 

היא מוציאה אותו לאור! תקראו אותו!!!

 

היום שתי חברות שלי רבו:

 

1 ו-2 הן הילדות שרבו 3- זה ילד מהכיתה ו-4 זאת ילדה שקיבלה מכה.

 

1 ו-3 שיחקו ו-1 נתנה בטעות ל-4 מכה בעגיל ול-2 מרפק בבטן.

 

2 צעקה אייי! ו-3 לא אמרה כלום, 1 אמרה סליחה ל-3 ול-2 היא לא אמרה כלום...

 

אוקיי...

 

בקיצור...

 

תקראו את הסיפור של אנוצ'קה אני אכתוב לכן שהוא ייצא!

 

*~*NeNa*~*

(שיניתי כינוי אני שונאת פיקצל!)

נכתב על ידי , 11/11/2007 16:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

 

אני כבר רגילה\אנה בלוב

המטוס

אני יודעת שההורים שלי ואני עלינו על המטוס, אבל לפני זה חיכינו הרבה זמן בשדה התעופה, אפילו שאני לא יודעת לאן טסים, אני ישבתי וחיכיתי עם הורי.

ישבנו על הספסל וחיכינו...

אני לא יודעת למי למה או מדוע...אבל ישבנו שם ופשוט חיכינו. הייתי ילדה די קטנה, לא הבנתי הכל, הייתי בת 4.

אמא בעלת השיער השחור והעיניים הירוקות והשמלה האדומה עד הברכיים, ישבה והסתכלה כל הזמן על השעון במין לחץ כזה. אבא בעל השיער הבלונדיני והעיניים הכחולות ועם החולצה האפורה והמכנסיים השחורים, ישב וניגב בידו הימנית את הזיעה שעל מצחו.

חיכינו הרבה זמן, לבסוף בא איש גבוה עם שיער קצוץ ועיניים נעימות, מישהו שלא הכרתי.

האיש אמר הגיע הזמן, והתקדמנו לעבר הדלת שנפתחת לבד.

עלינו על המטוס, המטוס נסע מהר והמריא. מלמעלה הכל נהיה קטן: האנשים, המכוניות, העצים והגבעות, אבל לאט, לאט הם נעלמו וניראו רק חלקות אדמה כמו: פרדס, שדות, חוות, משתלות וכדומה...

הכל היה בצורת ריבועים או מלבנים.

שכבר היינו גבוהה, גבוהה עלינו ל"עננים" אני נרדמתי ולא ידעתי מה קורה.

לא זכרתי הרבה רק את עצמי בוכה לבדי בלי ההורים שלי ובלי האיש הלא מוכר, ודיילת מנסה להרגיע אותי והביאה לי שמיכה קטנה וסוכרייה.

כשסיימתי את הסוכרייה נרדמתי, עכשיו אני חושבת שהייתי במטוס חזרה לישראל.

ומאז אני פה בבית היתומים, אוהבת להתבודד על המרפסת, לעלות במעלית ולרוץ במדרגות, לדבר עם רוחמה, המנהלת הנחמדה, ולישון.

ואני לא יודעת כלום על הוריי.

 

נכתב על ידי , 11/11/2007 16:27  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




היום עשיתי אייסי חדש!!!

 

לא משנה...

 

אני, לראשונה השנה, יצאתי  מ ר צ ו נ י   ה ח ו פ ש י  לשחק בחוץ עם 2 האחים שלי, אבא ומיכלי!

 

לא משנה עזבו...

 

עוד מעט הבראבו ועדין אין לנו ריקוד אני מתכוונת למצוא שיר ולהכין ריקוד...תאחלו לי בהצלחה...!@!

 

פ*קצל!

 

נ.ב.

 

יש היום האוס!

נכתב על ידי , 10/11/2007 17:37  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 29

ICQ: 494936952 




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*~*NeNa*~* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *~*NeNa*~* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)