לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I just wanna be free in this world



כינוי: 

בן: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

את.


ילדה.

 

אני כ"כ אוהב אותך... את אפילו לא יודעת כמה.

כל מה שרציתי, כל מה שביקשתי זה אותך בזרועותיי.

את החיוך שלך כל בוקר.

את הפנים היפות שלך דבר ראשון שאני פותח את העיניים.

בחיים שלי לא אמרתי למישהו את הדברים שאמרתי לך,חלקתי רגשות שהרבה חושבים שאין.

 

ואת אפילו לא יודעת שאני אוהב אותך... וזה מה שקשה לי.

אוליי את קוראת את הפוסט הזה ואפילו לא עולה בדעתך שבעצם, זאת את?

כל יום שעובר, האהבה שלי אלייך גדלה.

אפילו שאני לא רוצה, אני חושב עליך. אין יום שאת לא מטיילת לי במחשבות,בשירים, בהכל.

ואפילו אני כבר חולם עליך, עלינו, ביחד. 5 לילות ברצף,שאת גם בראש שלי בחלומות.

 

ואני לא יודע, יש לי בעצם סיכוי להיות איתך?

הייתי נותן הכל, רק בשביל שתהיי איתי.

קחי אותי, קחי את הנשמה שלי, את השמחה מהחיים שלי. העיקר שתעמדי לצידי. לתמיד.

 

טוב... במילים של הילה החמודה

       תתאבדו או משו.

נכתב על ידי , 13/10/2007 23:24  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסטתמונות של לפני כמה חודשים טובים D:


תמונות מלפני חצי שנה D:

 


 

 

 

תמונת פוזה עם חברים D:


 

 

זהו D:

 

היום התחיל לי מאוד נחמד D:

אוליי היום יהיה משו D: אם יהיה אני יעדכן בלילה D:

 

ונהיה לי חשק לחורר את האוזניים |:

אז מה שאני לא קשור, מותר לי!

 

פאק, נהיה לי חשק להכיר אנשים חדשים, לצאת מהשגרה.

להכיר אנשים חדשים ומעניינים... לשנות את השגרה שאני תקוע בה עכשיו.

 

נכתב על ידי , 12/10/2007 13:38  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



All The Things That Left Unsaid


אני אוהב אותך

אני רוצה אותך

אני אוהב את השיער שלך

את החיוך

את העיניים

את השפתיים

איך שאת הולכת בביצפר

איך שאת יפה כל פעם שאני רואה אותך

איך שאת מחייכת אליי

איך שאת מדברת

איך שאת כועסת

איך שאת עצובה

איך שאת שמחה.

הכל, הכל אני אוהב בך.

נכתב על ידי , 9/10/2007 18:51  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





763
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCall Me Whatever You Want אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Call Me Whatever You Want ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)