לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

SINK, SUFFER, SELF DISTRUCT


RISE STRONGER, RECONSTRUCT


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008

פאק עליתי על קונספירציה OO" רציני!!


חחחחחח זה דווקא דיי מצחיק.

אבל ישמצב שבאמת עליתי על משו.

היום היינו בעוד אחת מההרצאות המטופשות האלה על המסע לפולין, והייתה כותרת שהיא עם כריכה של ספר ילדים עם שטיפת מוח נאצית שכזו גזענית על היהודים.

כל מיני תמונות בספר שאמרתי לעצמי אני ממש מקווה שהילד לא נאלץ להסתכל בציורים האלה כי זה מעוות את המציאות חחח זה יעשה להם אשכרה סיוטים.

בכל מקרה, הכריכה של הספר הייתה ממש מוכרת..

אני מסתכל טוב טוב שוב.

פתאום קלטתי שהכריכה של הספר נראית בול כמו העטיפה של המשחק WORMS WORLD PARTY.

תראו בעצמכם!!

מצאתי תמונה של הכריכה (שאגב לקח לי הרבה זמן למצוא) תסתכלו עליה

ועל התמונה של המשחק WORMS (שלקח לי.... פחות..זמן, למצוא.. XD)

תראו בעצמכם!!



זה כל כך דומה שזה מצחיק. זה נראה כמו גרסא יהודית של התולעים, רק דומים קצת לפטריות! XD

כבר הפטרייה נראית כמו התולעת עם הכובע הצבאי!!

הנה העטיפה של המשחק:

מה נראה לכם? XDDD

נכתב על ידי Death Bringer , 19/9/2008 13:29  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Lloyd ב-10/11/2008 17:32
 



הציטוטים הכי קרועים בעולם.


משיעור אזרחות:

*ילדה מהפרחות המפגרות בכיתה, המורה מכתיב, היא לא עוקבת."

"המורה חכה רגע אתה מכתיב ממש מהר!! ואני טיפה איטית!"

רכניץ:"כן, אנחנו יודעים" XD

המורה:"מישהו השנה עד מרץ יהיה לו 18?? אתם תצביעו?"

רכניץ:"כן!! אני מצביע לזכויות הגבר במשפחה! XD שים זין בקלפי!! XDDDD"

 

בלי קשר לחיים:

*היד שלי משתפשפת בגדר בטון ברחוב, ונפצעתי*

"אוי ואבוי!!! אחחח שפשפתי תיד!! איהה הלכה לי היד איך אני אשפשף עכשיו?!#$@^ אוווףף"
אביאור:"מה אתה דואג אחייי, יש יד 2!!" XDDDDDDD

 

מהעבודה:

*שליחה באה אחרי סיבוך עם איזה משלוח*

"וואי מה קרה ליי, אני התפוצצתי, אין אני מתפוצצת כמעט התפוצצתי. אין אני מתפוצצת כל כך, אני מתפוצצת לא סתם, אני מתפוצצת ברמות של התפוצצות!" XDDDDD

*אני מנקה מגשים, פתאום נעלם הספריי ניקוי, מישו לקח אותו...*

"מישהו פה ראה אולי את האלקטרוניקה המרססת?"

XD

 

*כשחסר משו, עושים דבר שנקרא מילויים. רואים מה חסר, הולכים להביא מהמקררים מאחורה. או לפעמים לח', מהמחסנים, כשאין במקררים.*

"אדם- אתה הולך לעשות איתי היום מילויים"

"מה?! איך מילויים?? רק השנה קיבלתי צו ראשון!!" XDDDD

"אדם, אני אגיד לך מה חסר, אתה יורד לח'."

"אחי אני בי"ב מה אני כזה מפגר? ככה להשפיל??" ><"

 

פלדמן:"יא פריק."

אני:"תודה על המחמאה D: אהמ ערס...המאעהמהמהמ." חחח

 

משפט נכון:

אימואים הולכים ונעלמים מהעולם. שואלים למה?

כי הם שמים את עצמם במצב הכחדה כתחביב

חחחחחחחחח

 

זה שלי ^^

זה ממש לצאת מניאק P:

מה יהיה כתוב על כניסה לבית קברות?

"פרו ורבו..."

 

ביום בהיר אחד בבצפר:

אני:"אביאור חבר שלי. תגיד לי יש לי כושייה אלייך."

אביאור:"מאיפה מצאת כושייה?"

אני:"מה? לא כושית יא טמבל!!"

אביאור: "._. אוקיי מה?"

אני:"תגיד אי פעם הלכת מכות עם חגב? זה מזה כיף....."

אביאור: O.o"

 

 

מדברים, שנייה לפני שיעור. אני אוכל.

שריר, משחק פין-בול (XD) במחשב הנייד שלו..

אני מדבר עם עומר, ליידו.

פתאום אני יורק חלק מהפיתה, והיא פשוט נוחתת לו על המסך. שריר לא שם לב, אבל אני פתאום שותק, ועומר יותר ויותר נקרע מצחוק.

אז ככה גמאני XDשנינו נקרעים, ושריר לא מבין כזה מסתכל לא מבין מה עובר עלינו ואני עם פיתה ביד נשפך, עומר כבר לא נושם XD

 פתאום אני בא לנשום והסנפתי חומוס.

XDDDDDD אל תשאלו איך. OO"

זה לא כיף להסניף חומוס. מי שניסה אני בטוח שיסכים איתי.

אתה הולך ברחוב ומריח חומוס כל הדרך כאילו לא יודע למה. "-.-

 

 

חחחחחחחחחחחח משעמם <:

בינתיים, זה מה שאני זוכר, אם אני אדע עוד אני אשים.

 

 

עוד ציטוטים:

שיעור אנגלית, אנגלית ספרותית... המורה כותבת מונחים על הלוח,

ויש מונח- גיבור/גיבורה. או כמו על הלוח: HERO/HEROINE

ואני קצת מצחקק כשאני רואה את זה.

תלמיד לא מבין.

שואל את המורה:

המורה מה כתוב שם מה זה ליד הירו?

אני עונה לו "זה הרואין אחי, הרואין זה סוג של סם אחי." XDDD

 

באזרחות- המורה מכתיב, דגמים/סוגים של לאום.

"ללאומים יש למשל דגמים..." *ואז קוטע אותו שריר*

"אמרת דגנים?" אני עונה לו "תגיד אתה שומע מהבטן? כה דגנים, יש סוגים של דגנים יש קראנץ', קריות, צ'יריוס, קלוגס....." XDDDD

 

 

נכתב על ידי Death Bringer , 7/9/2008 13:37  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Just me ^__^ ב-7/9/2008 16:07
 



פוסטתמונות



7 תמונות, ממש לפני כמה דקות:

 










 

[MESHUGGAH]

[MESHUGGAH]

 





נכתב על ידי Death Bringer , 5/9/2008 19:56  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של MeisheL ב-31/10/2008 17:38
 



מי רוצה להכיר? P:


נו, תודו שאם אתם פה זה כי משעמם לכם, אז גם לי, והרבה זמן לא היה משעמם (תראו מתי היה הפוסט לפני! XD)

אממ אז מישהו רוצה לדבר להכיר ושיט?

שיוסיף למסן D:

מי שמתל אביב אז בכלל, כי אז יש יותר אופציות P:

בייביי...

נכתב על ידי Death Bringer , 5/9/2008 19:29  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גמד הקומונה ב-19/9/2008 13:45
 





Avatarכינוי:  Death Bringer

בן: 33

MSN: 

תמונה




5,669
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDeath Bringer אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Death Bringer ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)