לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

גיל: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008



אני אוהבת מוזיקה.

ואני אוהבת להישאר ערה כול הלילה שהאויר נקי וקריר.

ואני שונאת כשהוא בא כי אז נגמרות המילים ואני מתחילה להתנהג מטומטם.

הייתי צריכה להישאר בחדר מחשב לראות איש משפחה או משו.

שהוא שאל אותי מה שלומי עמדתי למוווווווווווווות.

ועכשיו אני מנסה להשיח את דעתי במחשבות על בר כוכבא.

יופי


עברה התחושה המגעילה של יומשלישי-רביעי.

אבל עדיין יש משהו שצובט כזה.

ובכול זאת אני כול כך שמחה עכשיו משום מה.

איזה השפעה יש למוזיקה אלוהים. אני יכולה לשמוע שיר יפה וזה פשוט יעשה לי את היום.


מנמנ. מחנ"ק ביום ראשון.

אני לחוצה חבל על הזמן. זה מחנ"ק שני שלי ואני לא יודעת מה ללבוש, להביא, להכין, עוד אין לי צ'ופרים.

אבל פאקקק, מחנ"ק יומראשוןןן איזה כיףD:


עברתי רק כדי לראוווווווווווווות.

להלה. איזה שיר מהממוש.


איזה מהמם הואאא.

בר כוכבא. בר כוכבא. בר כוכבא.

אני תמיד מדמיינת את בר כוכבא מה זה חתיך. הא!! הסחתי את הדעת חהחה אני גאון מטורף אין.

טוב אני לא, שקט

אבל לבר כוכבא היה פוטנציאל עם הוא היה בימינו.

שיער שחור קצר כזה. עיינים עגולות כאלה. אין, בלי ספק בר כוכבא היה חתיכוס. חוץ מזה הוא המציא חג מגניב בטירוף.


בר כוכבאאאאאאאאאאאאאאא.


חהחה התחרפנתי. אולי כי לא ישנתי כול הלילה ושש בבוקר ואני עוד שניה מתה מהטמטום.

בר כוכבא האהאהאהאהאה.


אני צריכה להוריד איש משפחה. מועחעח אני יוריד את הפרק שרציתי לראות היום ובגללו הרסתי לעצמי את החיים.

בערך.

אבל עם תרגום. במחשבה שנייה התרגום הרס לי את החיים. אם היה תרגום החיים שלי לא היו נהרסים.


צחוקייים. מחר מחנ"ק.


שש:שש מישו חושב עליי.

נמנמנמנמנמנ.

מנמנמנמ.

התחרפנתיייייייייייייייי.


בלי ספק אני זקוקה לעזרה נפשית. יש מי מוקד כזה. אם היה לי יומן של בצפר הייתי יכולה לראות אותו.

לא שהייתי מתקשרת.

בר כוכבאאאאאאאאאאאאאאא.


אני חייבת לישון. באמת תמיד שאני עייפה אני מדברת שטויות.

טוב לפעמים גם כשאני ערנית.

מוחעחעח. מחר מחנ"קקקקק.


נמנמ, הלכתי לישון. מצבי הנפשי מחליק על קרח דק.

אין המטאפורות שלי בשש בבוקר מדהימות.

שתים עשרה דקות: שש.

בדיוק לפני שש דקות הסתכלתי בשעון.

מגניבבבבבבבבב.


אפרופו מגניב- שמעתם על בר כוכבא?

ואמ..אין לי את האלבום החדש של מקפליי והם העלו תמונות ועניינים ולא הסתכלתי. די אני חייבת להתעדכן.

אחרי שאני יכתוב ביוגרפיה על בר כוכבא המושמוש.

 

ד"א.

מתלהבים מהאביר האפל כי זה סרט טוב או כי הית' לדג'ר מת ויש להם הצתה מאוחרת שהוא הכי מגניב שם?

נכתב על ידי , 26/7/2008 05:57  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 
מלח הדמעות- אביב גפן
ובחוץ עכשיו שקט
הכל בראשי
המחשבות רצות
יש גם רגעים כאלה
מעלים בי זיכרונות
איש אינו עוצר את השעון
אני מתבגר בסוף כל יום
מן חיפוש מתמיד קבוע
מנסה למצוא את הטוב
היו ימים זרחתי כמו האור
היו ימים כבתי בשקיעה
היו ימים כמעט אבדתי
היו ימים של אהבה
כל אותם הרים של פחד
ואגם גדול של חלומות
החברים שנשארו לי
חברים של זיכרונות
בלילות בהם נמחק חלום
בלילות שנכתבו שורות
הד הצחוק המתגלגל לו
ואת מלח הדמעות

זהו נגמרה תקופה. ושומדבר לא הולך לחזור למה שהוא היה.
וזה מבאס כי מהבחינה הזאת זאת הייתה תקופה מדהימה.
למרות שאני לא קשורה.
והשיר הזה..כול פעם גורם לי לבכות כי הוא קולע בול.
מתי יום שישי?
 
אני שונאת שמהמשקפיים נרטבות.
נכתב על ידי , 23/7/2008 02:48  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





930

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנעםD: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נעםD: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)