לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


bla bla bla bla .... D:

Avatarכינוי: 

בת: 32

ICQ: 198390338 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

DDDD:


טוב מזהירה אותכם..זו הולכת להיות חפירה O.o''

 

זה היה...בין הימים הכי קורעייםםם בחיים שלי XD ,

כמה זמן לא צחקתי ככה..

קודם..

 

תודה סיסי ! 333333>>>>

 

עכשיו נחפור לכם מה היה...כי משעמם לי...ואחרכך שקוראים את זה זה מצחיק XDDDD .

אהמפ'....אני גם יחסיר פרטים ניראלי...כי אני סנילית וזה קרה אתמול...<:

OK. ..

נמ...בלילה של שלשום עשיתי שעון מעורר לשעה 10 בבוקר [כן מוקדם.. | : _] והחרא הזה לא צילצל..

בסוף סיסי התקשרה ב 11 וחצי...אז התעוררתי התארגנתי בלה בלה בלה...

הגעתי אליה...והיא בקושי זזה כי השרירים בידיים היו תפוסים לה XDDD , אז היא התחילה לנגוח במתגים שבחדרים כדיי להדליק אורות..XD.

נמ..ואז היה קטע שנפלה לה המגבת אז היא התכופפה להרים והיא נראתה כמו צב..XDDDD .

[סורי סיס XDD] .

אז היא נכנסה להתקלח ואני שמתי לק על הציפורניים בזמן שהיא הייתה במקלחת כשהיא יצאה היא התארגנה בלהבלהבלה...

ואז יצאנו...ואיפה שהיא גרה קפוא שם..פשוט קררר !!! והתכוונו ללכת לקניות של קולקצית חורף וכזה אז לא הבאנו ג'קט או קפוצ'ון ויצאנו עם חולצות קצרות...XDDDDD [סתומותכןן..XD] .

אז נסענו למתחם שם...והלכנו לקנות קפוצ'ונים של בליינד...נכנסו וכזה נרגשות לקראת הקפוצ'ונים המחממים והסקסים..

ומה התברר בסוף?! , שנגמר !! כוסעעמממקק ! >.>"

אז הלכנו לחנות של חבר של אחותי ישבנו שם דיברנו וכל השיט הזה ואז חבר של אחותי הביא לי את הג'קט שלו עם הגולגולות XD.

וסיסי נשארהלקפוא מקור ~מוחעחעחע~ XD..

ואז עלינו לקניות וקניתי קפוצ'ון וג'קט מפוקס ואז קניתי כובע גרב שחור רגילכזה וכרביים ארוכות משבצות [מעל הברך] ...

בקיצור ירדנו לבית שלה ששם היה יותר קר OO".

אז ישבנו בחדר והדלקנו מפזר חום פיצי כזה שהתכבה כל אחרי שתיי דקות XDD |אהמעילגאהמ| .

אז ישבנו שם מתחת לפוך *-* והתחלנו לצחוק כי ריססתי עליה תרופה כלשהי...XDDD

בקיצור...היה הכי מצחיק בעולם..

ואז חזרתי לבית ): .

בקיצור היום גיליתי שהיא שכחה בתיק שלי את הפלאפון שלה...[אחרי שניסיתי להתקשר אליה ושמעתי את הצלצול שלה XD].

 

ואעאעאע סיסי !? ,

אני

אוהבת

אותך

הכי

בעולם !! *-*

 

[הראש המבצבץ של אחותי הקטנה צונזר XDDDD]

בלהבלהבלהבלהבלה...XDDDD

 

 

למרות שאני יודעת שאף אחד לא קרא הכל..

תגיבו ;~;

 

xD

 

cya'

נכתב על ידי , 14/11/2007 19:41  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נאמממ פוסט שיעמום X :


כן..עוד פוסט שיעמום כזה..X :

לא עידכנתי כי אין לי על מה...משעמם כזה בזמן האחרון..

אין שומדבר לעשות ~~

וקר ! ,

בעיקר קר..O:

אתמול ירד הרבה גשם...איך שקמתי ולפני שישנתי..xD

אבל....לא נורא...אני אוהבת גשם...את הריח שלו...את הרוח הקרה...את האווירה *-*.

~~~~~

~~~~~

טוב מה אני חופרת על הגשם? .,

עכשיו זה תם עידכון שבא משיעמום..זתומרת שגם הוא משעמם..>.>"

סביר להניח שאפחד לא יגיב XDDDD ,

לאמשנה..X :

 

אה...מחר כנראה יהיה משו מעניין..

אני ילך לסיסי...

ו...נמ...יש לי לקנות שם כמה דברים לחורף..

כמה קפוצ'ונים סקסיים D: ,

כפפות..

כובע[ים] ,

כן...אז לישרכארט של אבא יש שימוש ^.^" ,

נמ...אזאז...זייהו...מחרתיים אעדכן אחרי שאחזור מסיסי [אם אשן אצלה] ,

ו...א...כן זהו.. O.o'' .

 

הלכתי לשתות שוקו חם  3= ,,

 

[לא חייבים להגיב זה סתם כי אין לי מה לעשות ] ^.^"

 

33333>

cya'

 

נכתב על ידי , 12/11/2007 16:22  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסטמונות ^.^"


נו לחצתם...התרדו ותגיבו?^.^"

 

-.-'' איזו נחמדה אני...תגיבו למה אני יודעת איפה אתם גרים !!  | :

 

נכתב על ידי , 6/11/2007 18:20  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

421
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , יצירתיות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsleight of hand אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על sleight of hand ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)