לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני זאת אני D ;



כינוי:  רונאאאליי ; ]

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007


עברו 10 ימים :P חחח

סוריי 9 וחצי

23.45  10.10

 

טוב , למה שתגיבו ?
במלא אני לא מופיעה בקוראים האחרונים עדיין !!!
בלוג מ ע צ ב ן !
מתי הבעיה הזאת מסתדרת ?!
: ||
זה כזה מבאס !!
במלא מי שקורא את הפוסטים זה רק יעלושה ופולינושקה ...
ואולי עוד מישהוא ... או שניים ...

הבטחתי ליעלה דברים חמדודים .. :))
אז אני אשים בהמשך הבלוג ..
יעלה ?


תגובה ?
חחח XD

הנה כמה כפתורים חמדמדים :

   

נכון או לא ?
; ]

הנה משוו כזה חמודד מהבלוג של פוולינוש :P
קישור לבלוג היפה ביותר בעולם - לחץ
פה !

20 אנשים שקפצו לי לראש ... + שאלות :)

[ צריך בנים + בנות מה אני אעשהה :P ]


1. עמית

2. שלי
3. יעל
4. יוני
5. גיא
6. הדר
7. עדי
8. אביאל
9. יקיר
10. אור
11. פולינה
12. שגיא
13. רועי
14. צליל
15. אלמוג
16. מאיה
17. עדן
18. יובל
19. חן

20. ולריה

 

עכשיו - שאלות ^ . ^

- כמה זמן אתם מכירים את מס' 5 ?

כבר ... ממ מכיתה א' בערך ...

- האם מס' 7 מכיר את מס' 15 ?

יותר מדי טוב הייתי אומרת ...

- מתי לאחרונה דיברת עם מס' 13 ?

היום בבוקר ... בקריון .

- איך תגדיר את מס' 2 ?

ילדה חמודה מאוד ... שעזרה לי למצוא את המפתח ..
( טוב לא ) חחח והייתה אצלי בבוקר :)

- ומה עם מס' 15 ?

סבבה ... חחח

- איך יראו הילדים של מס' 9 ושל מס' 7 ?

ביחד ? לא ממש טוב הייתי אומרת .
בכלל לא טוב !

- ושל מס' 20 ו - מס' 14 ?

הם לא ממש יכולים לעשות ילדים ....

- האם אתה חושק במס' 9 ?

חחחחחחחחחחחחח ברור ... ; P

- מתי לאחרונה ראית את מס' 1 ?

מממ .. לפני דיי הרבה זמן ...

- מתי הצחיק אותך מס' 6 ?

לא ממש הצחיקה אותי ... לא זכור לי מתי : /

- היית יוצא עם מס' 17 ?

לא .

- ועם מס' 14 ?

חחח , לא הגיוני כ"כ :\

- האם מס' 3 ו - מס' 20 מתאימים ?

חחחח לא נראה לייי :PP

- מה הדבר האחרון שחשבת על מס' 10 ?

שהיא מדברת בקול רם :P חחח

- איזו חיה תקשר ל - מס' 4 ?

אריה ...

- איזה צבע תקשר ל - מס' 8 ?

מממ .. אפור .. חחחח

- איזו עונה תקשר ל - מס' 17 ?

מאיפה לי ?!

- האם מס' 4 ו - מס' 15 מתאימים ?

הם חברים טובים מדיי .... דיי כבר לעשות בנים עם בנים / בנות עם בנות !!!

- האם היה לך קשר רומנטי עם מס' 1 ?

לא שמעתם מה שאמרררתי ?!

- הגדר ב - 4 מילים את מס' 18 .

לא ראיתי אותה מזמן .

- הגדר ב - 4 מילים את מס' 19 .

לא ראיתי אותה מזממממן :P

- איזו קריירה מתאימה ל - מס' 16 ?

שוכר סמים , חחחחח

- איזו קריירה הכי לא מתאימה ל - מס' 2 ?

מנתחת לב / ראש :P חחח

- האם מס' 9 לומד איתך בכיתה ?

אהא .

- האם היית מפתח קשר רומנטי עם מס' 19 ?

מה אני נראת לכם פה? לסבית ?!

- האם משהו היה יכול להתפתח בין מס' 12 לבין מס' 17 ?

אוליי .. חחחחחחחחחח
טוב לא .

- האם מס' 20 אוהב/ת את מס' 10 ?

נראה לי שכן .. אהבה חברית ... חחח

- האם את/ה אוהב/ת את מס' 5 ?

לא . חחח

- איזה שיר הכי מתאים ל - מס' 1 ?

ממממ .. מונסון ... ( :

- היית רוצה ש - מס' 10 לא ידבר איתך ?

לא ... !

- האם מס' 8 הוא בנאדם טוב ?

ממ .. כן . למה לא ?

- מה היית מביא למס' 14 ?

ליומולדת ?!

- היית רוצה ש - מס' 15 יתארח בביתך ?

למה לא ...

- היית רוצה ש - מס' 13 יחבק אותך עכשיו ?

לא ממש ... תודה אבל לא תודה ... : S

- מה תעשה כדי לשכנע את מס' 4 לבוא איתך לאנשהו ?

אני אבקש .. וזהו , תאמינו לי - לא צריך יותר .

 

נו ?
אחלה שאלון לא ?
בהזדמנות אני אעשה אחד כזה ... :P
זזההו להיום ...

יעלה תראי איזה מתוק -

חחחח .. נכון ?

; P

האו,

האו האו ,,

חיחי
שעת לילה זה דבר מעולה ...

אין לי כוח יותר .
תהנו ... :)

33 >

רונאאאליי מנהלת הבלוג .

נכתב על ידי רונאאאליי ; ] , 10/10/2007 22:58  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רונאאאליי [ ; ב-17/10/2007 19:57



74
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרונאאאליי ; ] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רונאאאליי ; ] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)