לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלינק בלוג

בלוג בלינקיז. פשוט מאוד, לא?

Avatarכינוי:  -צוות בלוג הבלינקים הגדול-

בן: 29

ICQ: 447364908 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

מבצע! + פרסים שווים.. (:


שלום לכולם!

הכנתי לכם מבצע נחמד, אשמח אם תשתתפו.

אז הנה המבצע:

 

           ורוד   צהוב   ירוק   תכלת  כחול   סגול

                         

 

כל אחד בוחר צבע.

4 אנשים זוכים!!

 

תפוס- קו חוצה + צבע בהיר:

ורוד צהוב ירוק תכלת כחול סגול

*נשארו 4*

 

*עריכה - 16:45 - 25/11*

 

עברתי 100 כניסות (:

מזל טוב XD

 

כל הזכויות שמורות לבלינקיאדה!

נכתב על ידי -צוות בלוג הבלינקים הגדול- , 24/10/2007 18:06  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רק אני xP ב-3/11/2007 01:44
 



פוסט ראשון!!


שלום לכולם!

אני נועם, אני גר בראשון לציון. אממ.. החלטתי לפתוח את הבלוג..

הבלוג הוא בלוג בלינקים. למי שלא יודע, בלינק זה כמו חתימה מאוד יפה, עם פיקסלים ואנימציות.

 

אז אם בא לכם בלינק אתם יכולים להזמין בתגובות,

פשוט תפעלו לפי ההוראות שכתובות ברשימות,

ושימו לב ל-12 החוקים שלמטה.

הנה 12 החוקים:

 

1. חייבים למלא את כל הפרטים לפני שמזמינים. הזמנה לא תקינה לא תעשה.

2. חייבים להגיב תגובה מאומתת.

3. בכל הזמנה מותר להזמין עד 3 בלינקים. סיימתי להכין את ההזמנה? תוכלו להזמין שוב.

4. אם קיבלתם מעל 5 בלינקים, אתם חייבים ללנקק ברשימות עם הכפתור לינקוק.

5. אם קיבלתם מעל 8 בלינקים, אתם חייבים ללנקק ברשימות + קישור ולינקוק אליי מתחת לבלינק (קטן).

6. חובה להגיד לי אילו 3 צבעים אתם רוצים שאני ישתמש בהם, אם לא אמרתם לי זו בעיה אך ורק שלכם.

7. לא לעצבן בתגובות- "נו מתי יהיה מוכן?!?!"  -אני עושה הכי מהר שאוכל.

8. הפיקסל שאני משתמש בו, ייבחר אך ורק ע"י. תוכלו לבקש פיקסל שתרצו אבל לא לתת קישור לפיקסל.

9. ניתן להזמין בכל עת. ההזמנה שלכם תהיה מוכנה תוך יומיים גג. אם לא, תקבלו עוד בלינק כפיצוי.

10. ניתן להזמין גם מלבנים עם כיתוב שתרצו.

11. אסור לקלל, להגיב תגובה ללא שם, לעצבן ולפרסם. - לא בבלוג שלי.

12. אסור להזמין בעברית. חייבים באנגלית!

הבלוג רק נפתח אז אל תכעסו עליי שלא מסודר ואין עיצוב, הכל יטופל אני דואג לזה.. (:

בימים הקרובים הבלוג יתפוס קצת יותר קצב עם כמה תחרויות ופרסים נחמדים, בינתיים אתם יכולים להזמין. 

הנה דוגמא לבלינק:

 

מ מ ת י נ י ם :

 

יובל - yuval - להתפרע.

ענבל - inbal - כחול, ירוק.

עינב - einav - כחול, לבן.

שובין - ! shoveen- we love u - אדום, ורוד, צהוב.

 

ה ז מ נ ו ת :

 

         

 

 

אז תהנו!

ואל תשכחו לזמין הא? XD

 

כל הזכויות שמורות לבלינקיאדה!

 

תודה לגאיה.. (:

נכתב על ידי -צוות בלוג הבלינקים הגדול- , 22/10/2007 13:43  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של -צוות בלוג הבלינקים הגדול- ב-25/10/2007 15:23
 





233

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-צוות בלוג הבלינקים הגדול- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -צוות בלוג הבלינקים הגדול- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)