לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

¿מי אם לא אני?..


לפעמים צדק הוא רק כוכב...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 




הוסף מסר

11/2007

הנה כמה תמונות...


טוב כבר עברו שבועיים אז אני אשים תמונות חדשות:

בכולן מופיעים...אני סלינה...ידידה טובה..וקטרינה..בת דודה שלי..חח..טוב אז הנה:

 


 


 


 


 

טוב ו....לא יודע מה להגיד...אין הרבה חדש..הלימודים סבבה..קשים אבל סבבה..הולך לי דיי טוב...בשבוע גומר..אבל האמת היא שאני כבר בכלל לא הולך כי כבר לא עושים כלום אז..חח..

טוב...החיים שלי דיי סבבה לאחרונה..הרבה כלום וסתם עם חברים בלי התחייבויות ולא יודע..הכול סבבה!!

חח..טוב יאלה ביי חברה!!

עד לפעם הבאה!!

!_אבל_!





 

נכתב על ידי , 30/11/2007 03:12  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דנייייאאאללל ב-4/2/2009 16:44
 





 

הנה אני ואחותי בדרך לבר מצווה של לא זוכר מי... :D

והנה גם צ'נדלר..טוב אז תסתכלו טוב טוב על הבית...הסלון או משהו כזה...


 

הנה אני ואחותי עם זום..חח..ויצאתי עם עיניים אדומות..באסה!



 

הנה תמונה של סעודת פסח..אתם יכולים לראות אתי במרכז התמונה..בשמאל שלי יש את גל ובשמאל שלו אחותו מיכל..ובשמאל שלה האבא..דורון..ובשמאל שלו האמא אסתי (חח כל המשפחה..יש עוד אח אבל הוא בפרו ועכשיו גם מיכל בפרו..) בימין שלי בת דודה שלי קטרינה..בימין שלה..פבלו המשוגע..אחיה......כאילו הבן דוד הגדול שלי..בימין שלו דניסה הבינונית המקסימה ואז אחותי יעל ואז דודה שלי ליליאנה ודוד שלי לואיס ואבא שלי..וואו איזה באלגן!!...זה דיי ברור שאמא שלי היא זאתי שמצלמת (כי היא לא מופיעה..דא..חח)!

 

טוב אז זהו..בפעם הבאה אני אעדכן משהו יותר חדש..אני אצטלם יותר!!..ביי!

נכתב על ידי , 3/11/2007 21:13  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דניאלל ב-19/11/2007 19:08
 





Avatarכינוי: 

בן: 30

MSN:  Abel

תמונה




276
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , החיים מעבר לים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל!El Bela! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על !El Bela! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)