לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני והשיגעונות שלי



כינוי:  ספיריייק

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

אוף מחר בצפר /=


היום המורה שלי התקשרה ואמרה לי שהתלמידים צריכים לחזור ללמוד

למרות שיש רק שעתיים לימודים .

כנראה שזה בגלל הסיפור עם הילדה שנאנסה

נממ מאשימים את השביתה /=

אווף ממש אין לי כוח לחזור לקום בשש בבוקר .

 

אוף

טוב לנושא אחר..אתמול ישנתי אצל דודים שלי וכשהתקלחתי שלשום בערב גיליתי שגר אצלם ג'וק ענקי איייכס :S

אממ ואחרי זה ראינו איזה סרט על ערפדים שהוא היה נחמד אבל הסוף היה מה זה מפגר ודיי קיטש

כאילו הרעים מתים והטובים חיים באושר [הם היו ערפדים ונהיו בני אדם ע"י זה שבן אנוש העביר להם את הדם שלו..ממש מפגר לדעתי:|]

 

אחרי זה נרדמתי,קמתי בבוקר באיזה 8-9 הם כמובן ישנו עדיין אז שיחקתי בסימס הוו כמה שאני מכורה למשחק הזהO:

ובסוף הם קמו באיזה 10-11

משום מה לא אכלתי אצלהם כלום בכלל לא יודעת לא היה לי תאבון

איך לא אכלתי כלום ולא הייתי רעבה?:/

 

בן דוד שלי התחיל להתלהב עם הגיטרה שלו , שזה היה דיי מעצבן

 

תמונות של הגיטרה שלו D:

 

ערב טוב .

 

נכתב על ידי ספיריייק , 29/10/2007 21:54  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תמונה D:


 

 

אוו גאד קוקי בהריון :/

נכתב על ידי ספיריייק , 27/10/2007 22:24  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



השאלון השבועי


מתי יחול יום הולדתך?
ב-22.11

מה המתנה שקיבלת ליום ההולדת, שהכי אהבת אי פעם?
ליומהולדת 10 קמתי בבוקר וגיליתי שאני על מטוס עם אמא ואבא,

והאחיות שלי , כנראה שנרדמתי כל כך חזק שלא הרגשתי שאבא שלי החזיק אותי D:

מה המתנה שאת הכי רוצה לקבל, אך מעולם לא קיבלת?
אממ כלבה /=

איך חגגת את יום הולדתך האחרון? איך את מתכננת לחגוג את יום ההולדת הבא?
יום הולדת אחרון ~ בת מצווה באולם ( :

מה אני יחגוג ~ כנראה שאני יעשה מסיבה ואחר כך ישנו אצלי 3 חברות טובות

מאיזה יום הולדת הכי התאכזבת? מדוע?
ביומהולדת 8 הזמנתי 40 ילדים ובאו אלי רק 20 כי היה יומהולדת לעוד חברה ^^

האם יש גיל, שממנו לא צריך לחגוג יותר ימי הולדת?
גיל 120 ומעלה, מה אנשים יאחלו לך ? עד 120 שנה ? D:

וכמובן, איזה יום הולדת היה השמח ביותר אי פעם?
שנה שעברה בבת מצווה כמובן P=

 

ספיירייק P =

 

נכתב על ידי ספיריייק , 23/10/2007 21:50  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

106

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לספיריייק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ספיריייק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)