לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיים בארון

חייו של הומו דתי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007


יש לי בקשה

אם למישהוא יש סרטים של הומואים אז שישלח לי...

אני אנוש(אבא שלי חסם לי תאינטרנט)

נכתב על ידי , 22/10/2007 09:36  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הייי


אני הומו דתי ויש לי בעייה קטנה

אני לא יכול להגיד להורים שלי שאני כזה... אז מה שאני עושה בינתיים זה לאונן מול המחשב ולתקוע לעצמי מטאטא בתחת...

נכתב על ידי , 22/10/2007 09:33  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 31




332
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני הומו!!!!!! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני הומו!!!!!! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)