לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007


אווווווווווווווווווווווווף !

 

אני פשווט לא יודעת להגיד מה קרהההה , פשוטטטטטט באלייי לצרוח !@#@!#$@#$

וכלום לא יותר מזה .

אני אפילו לא יודעת מה להגיד!

 

אני צריכה מישו .

 

זה כ"כ חשוב לי , וזה מה שמעצצצבןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן #$@

אני לא מבינה למה זה חשוב לי בכלל

עד היום זה בכלל לא הפריע לי .

 

וזהו אינלי כוח יותר , אין נשברתי

לא ישנתי כל הלילה וחשבתי על מלללא דברים ...

מלא מלא מלא דברים..

 

כמו אנשים שאני שונאת , אנשים חשובים וכל השיט הזה.

בלעעעעעעעע אני עדיין כ"כ רוצה לצרוח .

 

אאאאאאאאאאוף .

נכתב על ידי , 3/11/2007 17:26  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

גיל: 31

ICQ: 280194908 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOh yea Im Chen :> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Oh yea Im Chen :> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)