לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הכל השתנה להיות בדיוק אותו דבר

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

גם לי יש כוס!


אפילו יותר מאחת!

אין לי תמונות, אבל:

 

א. הכוס במשרד הקודם.

היתה שייכת קודם לזו שישבה שם קודם. כוס חרדלית גדולה ("בחזקת מאג"), עם קימור בתחתית, שניתנה במתנה לרוכשי נסקפה פעם.

כשעזבתי, בגלל שמחליפי לא שותה שתיה חמה, היא נשברה באופן טרגי.

"לשבור דבר באופן טרגי" זה אומר לקחת אותו בעדינות, להכניס לשקית ניילון, לקשור אותה ורק אז להפיל על הרצפה.

ב. הכוס במשרד הנוכחי

שייכת לזו שישבה שם קודם, ואני לא יודעת מה ההיסטוריה הנוספת שלה. ספל לבן קרמי ומכוער, עם תחתית שטוחה.

זו שישבה שם קודם עזבה מהר מדי וממילא לא היה לה ראש למסורות מהסוג הזה.

דווקא הבאתי איתי כוסות, אבל הן לאורחים.

ג. הכוס לתה אצלי בבית.

נרכשה בקומזיץ האחרון שMJ היתה בו בביקור האחרון שלה כאן.

כולם קנו מצרכים לקומזיץ ואני רכבתי על המבצע של "3 כוסות ב10 שקל בקניה מעל 75 שקלים".

ספלים בגודל כוס וקצת, עם תחתית שטוחה ומשופעים לכל האורך, מצויירים בתבניות בכחול וטורקיז.

הפכו לכוסות שאהבתי בבית המכונף, וכשהלכתי לקחתי איתי אחת מהן.

נכתב על ידי , 21/11/2008 14:52   בקטגוריות איי האב א סושל דיזיז!  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אינטרנט , החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצבע ואור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צבע ואור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)