לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הכל השתנה להיות בדיוק אותו דבר

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

טוב


אתמול בלילה בירושלים הבירה, היתה צעדונת תחת הכותרת take back the night.
נפגשנו, הביאו לפידי גינה, עששיות עשויות מקנקלים ונרות שבת, ודגלי צבעים,
והלכנו. מבחינתי התחיל מעולה (ואף פגשתי את מ. שאילתא האגדית וחברתה המאלפת),
אבל לאט לאט התחיל להיות קשה ומפחיד. סיימתי בדמעות ולא הרגשתי מוגנת.
למזלי זה לא היה ככה עבור כולמן, אז לא היה לחינם. זו היתה ההפגנה הכי משמעותית ומפחידה שהייתי בה השבוע.
קצת לפני שנהיה לי רע, במקום לקרוא סיסמאות שרנו.
זו שהלכתי מאחוריה הסתובבה בהערכה לראות מי שר, והערב במסיבה כשנפרדנו היא קראה אחרי "ואת שרה מהמם", וזה משמח אותי ממש- כי אני באמת אוהבת לשיר וזה מה שריכך לי את ההפגנה, וגם כי בעקיפין זה נותן תוקף לשאר דברי הנימוסין, שאני התכוונתי אליהם ואולי גם היא.

בכיכר שלשום, לעומת זאת, היה מטופש. חשוב אבל לא באמת תורם אישית. רק לכותרת בעיתון.
התכנסנו כולנו, חלקנו כולל עם המשפחות, והתלבטנו אם לצעוק קריאות ביניים לבמה או לפתוח רגליים ולחשוב על אנגליה. אחרי הנאום של פרס ולפני שהעלו גם נשים דוברות לבמה (כלומר, הקטע המרכזי והמתיש של העצרת) מצאתי את עצמי מתרפקת על איש רך, שמגעו היה במקום, נעם לי וכונן בי מין התרגשות כזאת.
ואז הופיעה לידו מישהי, שגורמת לי לרצות להיות עוד פעם בתוך הרגע שבו אני פוגשת אותה, כל פעם מחדש.
הוא התייחס אליה בטבעיות של מכרים אז קפצתי: יו, אולי תכיר בינינו, כך שנכיר?
והוא ענה: בבקשה, תכירי- רותם אחותי.

אאוץ'.
איך אני אסביר את זה ככה שיהיה מובן?
עכשיו הם נראים לי כמו שתי גרסאות של ציור של דוקטור סוס,
האחת כפי שראיתי כל השנים, והאחר כנ"ל רק עם הזיפים והשיערות המצחיקות
נגיד, זה שבאמצע וזה שמשמאל למעלה:



זה לא מבטל את היותו מעניין ומרגש, אבל זה תוקע טריז באסה שיש להפשיר היטב:
האמנם דייט עם אדם שתמיד תעדיפי על פניו את אחותו?
נכתב על ידי , 11/8/2009 00:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אינטרנט , החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצבע ואור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צבע ואור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)