לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הכל השתנה להיות בדיוק אותו דבר

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2009

"היום הראשון בחודשו של ספטימוס הקדוש"


אני ממחזרת בדיחות.
בניגוד ליום הירח (Monday) ויום האל תור (Thursday), אין שום ספטימוס הקדוש.
"ספטמ", שבע בלטינית, הוא מספרו הסידורי של חודש ספטמבר בלוח השנה הרומי הישן.
קצת כמו שראש השנה העברי היה פעם בפסח, בניסן שהיה אז החודש הראשון.

אני קצת חולה. ביקשתי יפה מהרופא והוא נתן לי יום לישון למרות שאין שום עדות רפואית לכך.
מזל שהאבחנה לא מופיעה על הטופס. GMG.

בדרך מהצבא הביתה לישון שמעתי את שמעון פרס מברך את תלמידי כתות א' החדשים דנדשים.
נשמע מיותר להחריד ואף הכיל כמות לא סבירה של הוראות סתומות: "ותלמדו טוב, כן? תלמדו טוב!"
אבל מיד אחרי זה הוא אמר "גם לקרוא וגם לכתוב", שחוץ מהיות חרוז המשפט הזה כולל בתוכו איזו אמת מסוימת.
חשבתי לעצמי בצער שקריאה וכתיבה באמת הולכות יד ביד, ואיזו קוראת גרועה נהייתי מאז שהפסקתי לכתוב.
"מוזר לקרוא התנסחויות ארוכות ומפורטות שלך, אני רגילה אצלך ללקוניות חידתית", כתבה אלי פעם מישהי שאני מעריכה , וזה נכון, אני חלודה בזה עד העצם.
(נראה לי שאני צריכה איזה תהליך חשיבה שימצא את עצמו סדור על נייר ע"מ להוכיח לעצמי שיש לי עדיין יכולת מנטלית).

אני כותבת את אותו הדבר כבר שלוש פעמים והדפדפן כל פעם קורס באמצע,
אז נראה לי שלמרות שאני לא רוצה, אתחיל פוסט חדש לזה.
נכתב על ידי , 1/9/2009 16:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אינטרנט , החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצבע ואור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צבע ואור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)