לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הכל השתנה להיות בדיוק אותו דבר

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2010

פתח תקווה


ודווקא היה לי יום טוב היום.
זה התחיל בזה שהלכתי למקום אחר במקום לעבודה, דומה אבל עמוס פחות,
ויכולתי להרשות לעצמי לעבוד על דברים חשובים בלחץ פחות מבימים הרגילים.

והמשיך בזה שבירכתי לשלום כהרגלי אנשים בברכה ההזויה וחסרת ההקשר "חג שמח, צום קל",
ואז חשבתי על זה רגע והבנתי שהיא באמת היתה תקפה במלואה היום.

ואחרי זה ביקרתי במוזיאון תל אביב לראות את התערוכה של צדוק בן דוד לפני שתיסגר (בשבת),
ופרט למיצג העיקרי שעליו אין הרבה מה להרחיב מעבר ל: "היצירה שראיתי שהכי הכי קוראת לצילום פנורמי"
ולומר שהיא גורמת לתחושת התפעמות,
היו שם עוד כל מיני מיצגים מתוקים עם שמות מצחיקים כמו "איך לתפוס ארנב" ו"you talking to me?".
נשמע שלאיש הזה יש חוש הומור ומעניין איך היה לתפוס איתו שיחה.
ואחר כך לא ויתרתי על חלל התצוגה שיש בו תערוכות מתחלפות שמיועדות לילדים, ומסתבר שידעתי למה:
הנושא של התערוכה היה מרצדות (מוביילים) בהשראת אלכסנדר קלדר.
היה יפה ממש וגם בחנות המתנות התעכבתי עוד כדי להפר את האיזון של המובייל שהיה תלוי שם
ולהרגיש את התזוזה הפנימית שליוותה את התזוזה החיצונית הזאת.
היה יפה ממש ממש וכשחזרתי הביתה דגדג לי בידיים להכין מובייל בעצמי,
והפרזתי בנסיונות והכל יצא לי עקום, אבל לא-לא נהניתי בדרך.



אז למה כששרתי לו שיר שאהב, נרדם הוא פתאום ועצם את עיניו
?
אז למה זכיתי להרטב בגשם? ולמה הסתבר, כשחיפשנו בגלל הדואר שמחכה לי בסניף,
גילינו שתעודת הזהות שלי הלכה לאיבוד, ושכעת אני במעמד הרשמי של העיר פתח תקווה:
"לא באמת קיימת"?

נכתב על ידי , 26/2/2010 00:29  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אינטרנט , החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצבע ואור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צבע ואור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)